logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

  PR 03.07.2017, przeczytano 711 razy
Maciej - Dyrektor Marketingu Nest Banku

Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nest-bank-z-nowa-kampania-wizerunkowa,32999,artykul.html

– Dynamiczny wzrost wartości naszego brandu to nie przypadek – komentuje Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku.  

Nest Bank, który mocnym uderzeniem zaistniał w ubiegłym roku na polskim rynku bankowym, zyskuje coraz większe uznanie w branży. Wszedł na terytorium do tej pory szeroko omijane przez inne banki i umieścił swoją markę w świecie tradycyjnych wartości, adresując ofertę do klientów z mniejszych miejscowości. Odważnemu pozycjonowaniu towarzyszy spójna platforma komunikacyjna, precyzyjnie przekładana na wszystkie obszary działalności banku.

Na efekty nie trzeba było długo czekać. W czerwcowym zestawieniu Forbesa brand od razu znalazł się w Top 5 polskich marek finansowych, a projekt rebrandingu Nest Banku został nagrodzony złotą statuetką Transform Awards Europe 2017 - jednego z najważniejszych konkursów kreatywnych na świecie. Kampania „Superfotelik – Chroni na bank” to kolejna odsłona spójnych i konsekwentnie realizowanych działań wizerunkowych marki stworzonej przez zespół Maćka Pichlaka.

- Zaistnienie na nasyconym rynku bankowym było niełatwym wyzwaniem. Dynamiczny wzrost wartości naszej marki to efekt przełamywania marketingowych schematów, pokutujących na polskim rynku finansowym i ciężkiej pracy zespołu świetnych ludzi – mówi Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku, twórca marki, marketer z wieloletnim doświadczeniem na rynku FMCG. – Weszliśmy na rynek z zupełnie nową jakością marketingu usług finansowych. Stworzyliśmy niepowtarzalny świat marki, która rządzi produktem, a nie na odwrót. Konsekwentnie egzekwujemy to w każdym spocie, w każdej ulotce, w każdym detalu wystroju naszych placówek – mówi Pichlak.

Doskonałym przykładem konsekwencji Pichlaka jest najnowsza kampania wizerunkowa „Superfotelik – Chroni na bank”. Emitowany od 13 czerwca spot „Superfotelik” to precyzyjnie oddany świat wartości i emocji Nest Banku, który poprzez ofertę pierwszego na rynku bezpłatnego kredytu na fotelik samochodowy, zwraca uwagę na bezpieczeństwo jako jedną z najważniejszych potrzeb każdej rodziny. Reklamie telewizyjnej towarzyszy intensywna kampania edukacyjna skupiona wokół strony Superfotelik.pl. Rodzice znajdą tu materiały poradnikowe przygotowane wraz z Pawłem Kurpiewskim, biomechanikiem zderzeń: filmy instruktażowe pokazujące 5 zasad doboru najlepszego fotelika dla dziecka, szkolenia online czy wirusowy film „Wyrzucamy foteliki”. Ambasadorami kampanii zostali rozpoznawalni rodzice -  Kasia Cichopek i Marcin Hakiel - którzy wzięli udział w teaserowej produkcji „Cichopek rekrutuje ochroniarza dla swojego dziecka”.

Całość kampanii zainaugurowała konferencja prasowa prowadzona przez Tomasza Kammela, podczas której eksperci i ambasadorzy akcji, wraz z przedstawicielem Policji i Polskiego Instytutu Motoryzacji, debatowali na temat wyników badania zrealizowanego na potrzeby kampanii. Goście konferencji mogli przeprowadzić na miejscu inspekcję fotelików w swoich samochodach.

Kampania potrwa do końca sierpnia. Widoczna jest w telewizji ( m.in. TVP, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych) i internecie. Strategią oraz kreacją reklamową przedsięwzięcia zajęła się agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny jest Propeller Film, a landing page i materiały digitalowe (grafiki i bannery) przygotowała agencja Imagine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, wsparcie PR zapewnia zespół Made in PR.

Źródło: Nest Bank

www.nestbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764