logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé zdobyło 2 nagrody Effie 2017

  PR 31.10.2017, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

Wyróżnienie Effie, znane również jako złoty standard, to międzynarodowa nagroda branży kreatywnej przyznawana co roku za osiągniecia komunikacji marketingowej. Laureatami są firmy, które w nietuzinkowy sposób kreują swoją komunikację do szerokiego audytorium konsumenckiego. Nestlé w tegorocznej edycji Effie zostało wyróżnione za nowatorsko prezentowany produkt w kampanii MAGGI "Daj się zaskoczyć" oraz za kampanię "Wygodna nauka smaków" związaną z promocją marki Gerber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9-zdobylo-2-nagrody-effie-2017,34320,artykul.html

Nagroda Effie jest powszechnie znanym i cenionym wyróżnieniem w międzynarodowym środowisku marketingowym. Jest przyznawana za nowatorskie rozwiązania w komunikacji przyczyniające się do sukcesu marki. Od 1968 roku nagroda jest symbolem sukcesu i rzetelności w tworzeniu wyróżniających się kampanii promocyjnych. Kapituła Effie bierze pod uwagę między innymi wartość sprzedaży, wzrost rozpoznawalności marki/ produktu, a także kreatywność w tworzeniu przekazu promocyjnego.  W 2017 Nestlé otrzymało 2 nagrody Effie oraz jedną nominację:

  • Złote Effie w kategorii Żywność za kampanię MAGGI „Daj się zaskoczyć”. Złote Effie w tej kategorii to znaczące wyróżnienie z uwagi na fakt, że wśród 22 kategorii jedynie 7 kampanii wyróżniono najważniejszą nagrodą. Złote Effie przyznawane jest kampaniom łączącym doskonałą kreację i produkcję, co przekłada się na wyniki biznesowe marki.
  • Srebrne Effie w kategorii nowy produkt/odświeżenie produktu za kampanię Gerber. Nagrodzona kampania, silnie połączona z platformą komunikacyjną „Elementarz Smaków”, zwraca uwagę na kluczową rolę nauki smaków w urozmaiceniu diety dziecka. Kampania podkreśla funkcjonalność opakowania – tubki w codziennym korzystaniu, co ułatwia karmienie.
  • nominacja w kategorii Brand Content za kampanię Płatków „Zombie”.


Tegoroczne nagrody nie są pierwszymi w historii komunikacji marketingowej Nestlé. Firma już od wielu lat jest laureatem w konkursie Effie w różnych kategoriach produktowych.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764