logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé, Gerber, Nan Pro i Bobo Frut w rękach Partner of Promotion

  PR 03.06.2013, przeczytano 2136 razy

Do grona klientów Partner of Promotion dołączył globalny koncern spożywczy Nestlé. Agencji powierzono prowadzenie działań PR dla marek z kategorii Nestlé Nutrition: Nestlé, Gerber, Nan Pro oraz Bobo Frut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9%2C-gerber%2C-nan-pro-i-bobo-frut-w-rekach-partner-of-promotion,18870,artykul.html

W ramach współpracy Partner of Promotion odpowiadać będzie za prowadzenie działań z zakresu PR produktowego dla marek Nestlé, Gerber, Nan Pro oraz Bobo Frut. Do zadań agencji należy także kompleksowa obsługa biura prasowego marek oraz media relations. Klient pozyskany został  w wyniku wygranego przetargu.

Źródło: Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764