logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé numerem jeden w rankingu Effie Effectiveness Index 2016

  PR 11.05.2016, przeczytano 1154 razy
ilustracjastrzałka

Światowy ranking Effie Effectiveness Index 2016 wyróżnił skuteczność kampanii marketingowych KitKat i Nescafé – marek firmy Nestlé. Koncern zajął pierwsze miejsce w kategorii „Żywność”, a czwarte w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego rankingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9-numerem-jeden-w-rankingu-effie-effectiveness-index-2016,28502,artykul.html

Effie Effectiveness Index od 2011 roku mierzy wpływ kampanii marketingowych na całym świecie. Celem klasyfikacji jest zaprezentowanie i nagradzanie najskuteczniejszych agencji i specjalistów od marketingu działających na rzecz marek globalnych oraz regionalnych, w podziałe na rejon działania oraz kategorię produktu.

W tegorocznym rankingu Effie Effectiveness Index Nestlé zajęło zaszczytne, pierwsze miejsce wśród reklamodawców w kategorii „Żywność” i dodatkowo czwarte w klasyfikacji generalnej, obejmującej wszystkie oceniane kampanie. Wysoką pozycję w tegorocznym zestawieniu Nestlé zawdzięcza zdobyciu na całym świecie aż 67 nagród Effie dla wyróżniających się kampanii marketingowych przeprowadzonych dla 22 marek międzynarodowego koncernu.

Wśród nagrodzonych działań marketingowych Nestlé znalazły się: kampania Nescafé w Indiach, kampania Mövenpick w Niemczech, kampania Jack’s Pizza w USA oraz nowatorska akcja promocyjna batonów KitKat w Japonii, przy której spółka Nestlé Japonia współdziałała z lokalnym przewoźnikiem kolejowym. W ramach współpracy, japońskie koleje zgodziły się, aby batony KitKat służyły pasażerom jako bilety. Celem kampanii była promocja turystyki oraz celebrowanie ponownego otwarcia linii kolejowych po trzęsieniu ziemi i tsunami.

Wideo z kampanii KitKat w Japonii:

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764