logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”

  PR 05.10.2015, przeczytano 4025 razy
ilustracjastrzałka

Marka Nestlé Pure Life z portfolio Nestlé Waters zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiego programu „Wybieram Wodę”, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca o współpracy w ramach programu PTD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9-pure-life-wspiera-kampanie-edukacyjna-wybieram-wode,26154,artykul.html

23 września br. podczas konferencji prasowej zorganizowanej w warszawskiej restauracji Villa Foksal, zainaugurowana została ogólnopolska kampania edukacyjna „Wybieram wodę”. Projekt jest wspólną inicjatywą Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Działania edukacyjne w ramach programu będą zwracać szczególną uwagę na rolę wody dobrej jakości w zachowaniu zdrowia i prawidłowego nawodnienia organizmu, podkreślając jednocześnie korzyści płynące z picia zarówno wody butelkowanej, jak i prosto z kranu. Z uwagi na potrzebę ochrony naturalnych zasobów wodnych, jednym z zadań projektu będzie także propagowanie racjonalnego gospodarowania wodą i zachęcanie do jej oszczędzania. Partnerami programu „Wybieram wodę” są producenci wód butelkowanych, instytucje samorządowe oraz ośrodki naukowe związane z ochroną środowiska i zasobów wodnych. Oficjalną Ambasadorką programu została Justyna Steczkowska – piosenkarka, matka trójki dzieci a także promotorka zdrowej diety i aktywnego trybu życia.

„Z dumą przyjęłam propozycję organizatorów programu Wybieram Wodę i zostałam jego ambasadorką. Wartości, które promuje, są mi bliskie i od dawna staram się przekazywać je naszym dzieciom. Obserwując rosnący wskaźnik otyłości naszego społeczeństwa, za szczególnie istotne uważam budowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród Polaków w każdym wieku oraz uświadamianie jak ważnym składnikiem naszego codziennego odżywiania jest woda, źródło życia i główny składnik organizmu człowieka. Aby ten mógł prawidłowo funkcjonować, należy wypijać 2 litry wody dziennie. Dlatego staram się, by nasze dzieci wiedziały jak ważną rolę w naszym życiu odgrywa woda oraz zbilansowana dieta. Uczę je miłości do wody i żałuję, że 15 lat temu, kiedy nasz najmłodszy syn był mały, nie mieliśmy takiej wiedzy na ten temat. Całym sercem popieram program Wybieram Wodę, bo sama wybieram ją każdego dnia!” – mówiła Steczkowska na konferencji inaugurującej program.

Marka Nestlé Pure Life, jest pierwszą marką wody butelkowanej, która została oficjalnym partnerem projektu.

Zdrowe nawodnienie dla całej rodziny jest wpisane w wizję Nestlé Waters. To właśnie, dlatego z dumą wspieramy akcję „Wybieram wodę.” Kładziemy szczególny nacisk na edukację i pomagamy rodzicom zrozumieć korzyści ze zdrowego trybu życia. Regularne picie wody to naturalny i zdrowy sposób, aby zachować prawidłowy bilans płynów w organizmie. Mimo to jednak wiele osób zamiast szklanki czystej wody wybiera słodzone napoje, a wraz z nimi zbędne kalorie. Pijąc wodę regularnie, rodzice wskazują zdrowy nawyk swoim dzieciom, odpowiednio kształtując ich przyzwyczajenia. To wielka satysfakcja patrzeć, jak dzieci rosną kochając wodę i wiedząc, że najlepiej gasi pragnienie, a jej picie jest jednym z najszybszych i najprostszych sposobów, by pozostać zdrowym. Będąc częścią „Wybieram wodę” zapraszamy wszystkich do przekazywania miłości do wody kolejnym pokoleniom. – powiedział Tomasz Rasztawicki - Prezes Nestlé Waters.

Informacja o zaangażowaniu marki Nestlé Pure Life w akcję Polskiego Towarzystwa Dietetyki pojawi się w ramach nowej kampanii reklamowej marki. Działania obejmą obecność marki w telewizji, prasie ogólnopolskiej oraz internecie. Dodatkowo producent przygotowuje materiały, które pojawią się w sklepach, między innymi dedykowane opakowania informujące o akcji.

Kreacje w ramach kampanii przygotowała agencja Publicis, za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada studio produkcyjne Orka. Działania on-line zaplanowała agencja 121 PR, przygotowanie działań merchandisingowych powierzono Spring Creative Group. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MEC. Działania media relations dla marki Nestlé Pure Life realizowane są przez TBWA PR.

Źródło: TBWA PR

www.tbwa-pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764