logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé z najlepszą stroną korporacyjną

  PR 26.04.2016, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym międzynarodowym rankingu Bowen Craggs Index of Online Excellence 2016, strona internetowa Nestle.com została uznana za najlepszą stronę firmową spośród 200 serwisów internetowych należących do największych międzynarodowych firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9-z-najlepsza-strona-korporacyjna,28328,artykul.html

Zestawienie najlepszych stron korporacyjnych na świecie przygotowała londyńska firma konsultingowa Bowen Craggs & Co., dokonując wyboru spośród 200 stron WWW największych korporacji, w wyniku czego powstał ranking TOP 30. Pierwsze miejsce zajęła korporacyjna strona internetowa Nestle.com, którą Brytyjczycy docenili za przejrzystą nawigację oraz zakładkę „Ask Nestlé”, w której firma dostarcza ogólnodostępną solidną dawkę wiedzy o swojej działalności. Takie działanie, poparte solidnie zarządzanym fanpagem na Facebooku, jest świetnym rozwiązaniem na dbanie o wizerunek firmy – jak podkreślają w swojej analizie specjaliści z Bowen Craggs & Co.

Nestlé widoczne jest w różnych kanałach społecznościowych. Jednym z dobrych przykładów takich działań jest prowadzony przez koncern mikroblog na Tumblr utworzony z okazji obchodzonego w tym roku 150-lecia firmy. Nestlé, wykorzystując stare reklamy produktów, często w postaci ruchomych obrazków, chwali się swoją długoletnią działalnością. W ten sposób fani produktów Nestlé mogą zobaczyć fragment reklamy kakao Nesquika z wykorzystaniem postaci króliczka z 1973 roku, pierwsze opakowanie popularnych batonów KIT KAT, czy też plakat pochodzący z 1897 roku reklamujący żywność dla dzieci i niemowląt Nestlé.

Źródło: Nestlé

www.nestle.com

Dodatkowe informacje:

Ranking Bowen Craggs Index of Online Excellence organizowany jest od 2007 roku. Jego celem jest przeanalizowanie m.in. przejrzystości strony internetowej, spójności komunikacji korporacji na stronie WWW, w social media oraz w innych kanałach społecznościowych oraz doradzenie firmom, w jaki sposób mogą zmaksymalizować efektywności swoich działań internetowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764