logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé zdobyło 2 nagrody Effie 2017

  PR 31.10.2017, przeczytano 747 razy
ilustracjastrzałka

Wyróżnienie Effie, znane również jako złoty standard, to międzynarodowa nagroda branży kreatywnej przyznawana co roku za osiągniecia komunikacji marketingowej. Laureatami są firmy, które w nietuzinkowy sposób kreują swoją komunikację do szerokiego audytorium konsumenckiego. Nestlé w tegorocznej edycji Effie zostało wyróżnione za nowatorsko prezentowany produkt w kampanii MAGGI "Daj się zaskoczyć" oraz za kampanię "Wygodna nauka smaków" związaną z promocją marki Gerber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9-zdobylo-2-nagrody-effie-2017,34320,artykul.html

Nagroda Effie jest powszechnie znanym i cenionym wyróżnieniem w międzynarodowym środowisku marketingowym. Jest przyznawana za nowatorskie rozwiązania w komunikacji przyczyniające się do sukcesu marki. Od 1968 roku nagroda jest symbolem sukcesu i rzetelności w tworzeniu wyróżniających się kampanii promocyjnych. Kapituła Effie bierze pod uwagę między innymi wartość sprzedaży, wzrost rozpoznawalności marki/ produktu, a także kreatywność w tworzeniu przekazu promocyjnego.  W 2017 Nestlé otrzymało 2 nagrody Effie oraz jedną nominację:

  • Złote Effie w kategorii Żywność za kampanię MAGGI „Daj się zaskoczyć”. Złote Effie w tej kategorii to znaczące wyróżnienie z uwagi na fakt, że wśród 22 kategorii jedynie 7 kampanii wyróżniono najważniejszą nagrodą. Złote Effie przyznawane jest kampaniom łączącym doskonałą kreację i produkcję, co przekłada się na wyniki biznesowe marki.
  • Srebrne Effie w kategorii nowy produkt/odświeżenie produktu za kampanię Gerber. Nagrodzona kampania, silnie połączona z platformą komunikacyjną „Elementarz Smaków”, zwraca uwagę na kluczową rolę nauki smaków w urozmaiceniu diety dziecka. Kampania podkreśla funkcjonalność opakowania – tubki w codziennym korzystaniu, co ułatwia karmienie.
  • nominacja w kategorii Brand Content za kampanię Płatków „Zombie”.


Tegoroczne nagrody nie są pierwszymi w historii komunikacji marketingowej Nestlé. Firma już od wielu lat jest laureatem w konkursie Effie w różnych kategoriach produktowych.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm. Wśród członków znajdują się, m.in.: portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, marki technologiczne i reklamodawcy, w tym takie firmy jak: Google, Allegro, Samsung, Orange, ING czy...
Premiera aparatu cyfrowego Fujifilm GFX100S II
Koncern FUJIFILM Corporation (prezes: Teiichi Goto) ma zaszczyt ogłosić wprowadzenie najnowszego modelu w serii bezlusterkowych aparatów cyfrowych GFX – aparatu „FUJIFILM GFX100S II” (zwanego dalej „GFX100S II”), wyposażonego w matrycę światłoczułą średniego formatu*1 o powierzchni ok. 1,7x większej w porównaniu z sensorami formatu pełnej...
Domodesign w Domotece – 2 dni wykładów, warsztatów i konsultacji
Trzecia odsłona Domodesign, która odbyła się 10-11 maja na terenie warszawskiej Domoteki, zakończyła się sukcesem, czego najlepszym dowodem były zapełnione do ostatniego miejsca widownie wykładów, kompletne listy uczestników warsztatów i długie kolejki oczekujących na bezpłatne konsultacje z architektami. Po raz kolejny okazało się, że chcemy...
„Tramwaj zwany pożądaniem” - profilaktyka HIV na ulicach miast
Rusza trzynasta edycja ogólnopolskiej kampanii „Tramwaj zwany Pożądaniem” organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Tramwaje i autobusy ze studentami medycyny na pokładzie edukującymi rówieśników o chorobach przenoszonych drogą płciową, w tym HIV, pojadą aż w 18 polskich miastach. Cel: zmienić...
Foto i Natura. Druk DeePrint w Centrum Designu Domoteka
Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO, tworząca przestrzenne obrazy z fotografii, zorganizowała spotkanie stanowiące platformę do refleksji nad współczesnymi zagadnieniami związanymi z ekologią. Wydarzenie "Foto i Natura z Leo x...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764