logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé zdobyło 2 nagrody Effie 2017

  PR 31.10.2017, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Wyróżnienie Effie, znane również jako złoty standard, to międzynarodowa nagroda branży kreatywnej przyznawana co roku za osiągniecia komunikacji marketingowej. Laureatami są firmy, które w nietuzinkowy sposób kreują swoją komunikację do szerokiego audytorium konsumenckiego. Nestlé w tegorocznej edycji Effie zostało wyróżnione za nowatorsko prezentowany produkt w kampanii MAGGI "Daj się zaskoczyć" oraz za kampanię "Wygodna nauka smaków" związaną z promocją marki Gerber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9-zdobylo-2-nagrody-effie-2017,34320,artykul.html

Nagroda Effie jest powszechnie znanym i cenionym wyróżnieniem w międzynarodowym środowisku marketingowym. Jest przyznawana za nowatorskie rozwiązania w komunikacji przyczyniające się do sukcesu marki. Od 1968 roku nagroda jest symbolem sukcesu i rzetelności w tworzeniu wyróżniających się kampanii promocyjnych. Kapituła Effie bierze pod uwagę między innymi wartość sprzedaży, wzrost rozpoznawalności marki/ produktu, a także kreatywność w tworzeniu przekazu promocyjnego.  W 2017 Nestlé otrzymało 2 nagrody Effie oraz jedną nominację:

  • Złote Effie w kategorii Żywność za kampanię MAGGI „Daj się zaskoczyć”. Złote Effie w tej kategorii to znaczące wyróżnienie z uwagi na fakt, że wśród 22 kategorii jedynie 7 kampanii wyróżniono najważniejszą nagrodą. Złote Effie przyznawane jest kampaniom łączącym doskonałą kreację i produkcję, co przekłada się na wyniki biznesowe marki.
  • Srebrne Effie w kategorii nowy produkt/odświeżenie produktu za kampanię Gerber. Nagrodzona kampania, silnie połączona z platformą komunikacyjną „Elementarz Smaków”, zwraca uwagę na kluczową rolę nauki smaków w urozmaiceniu diety dziecka. Kampania podkreśla funkcjonalność opakowania – tubki w codziennym korzystaniu, co ułatwia karmienie.
  • nominacja w kategorii Brand Content za kampanię Płatków „Zombie”.


Tegoroczne nagrody nie są pierwszymi w historii komunikacji marketingowej Nestlé. Firma już od wielu lat jest laureatem w konkursie Effie w różnych kategoriach produktowych.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764