logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé zdobyło 2 nagrody Effie 2017

  PR 31.10.2017, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

Wyróżnienie Effie, znane również jako złoty standard, to międzynarodowa nagroda branży kreatywnej przyznawana co roku za osiągniecia komunikacji marketingowej. Laureatami są firmy, które w nietuzinkowy sposób kreują swoją komunikację do szerokiego audytorium konsumenckiego. Nestlé w tegorocznej edycji Effie zostało wyróżnione za nowatorsko prezentowany produkt w kampanii MAGGI "Daj się zaskoczyć" oraz za kampanię "Wygodna nauka smaków" związaną z promocją marki Gerber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nestl%C3%A9-zdobylo-2-nagrody-effie-2017,34320,artykul.html

Nagroda Effie jest powszechnie znanym i cenionym wyróżnieniem w międzynarodowym środowisku marketingowym. Jest przyznawana za nowatorskie rozwiązania w komunikacji przyczyniające się do sukcesu marki. Od 1968 roku nagroda jest symbolem sukcesu i rzetelności w tworzeniu wyróżniających się kampanii promocyjnych. Kapituła Effie bierze pod uwagę między innymi wartość sprzedaży, wzrost rozpoznawalności marki/ produktu, a także kreatywność w tworzeniu przekazu promocyjnego.  W 2017 Nestlé otrzymało 2 nagrody Effie oraz jedną nominację:

  • Złote Effie w kategorii Żywność za kampanię MAGGI „Daj się zaskoczyć”. Złote Effie w tej kategorii to znaczące wyróżnienie z uwagi na fakt, że wśród 22 kategorii jedynie 7 kampanii wyróżniono najważniejszą nagrodą. Złote Effie przyznawane jest kampaniom łączącym doskonałą kreację i produkcję, co przekłada się na wyniki biznesowe marki.
  • Srebrne Effie w kategorii nowy produkt/odświeżenie produktu za kampanię Gerber. Nagrodzona kampania, silnie połączona z platformą komunikacyjną „Elementarz Smaków”, zwraca uwagę na kluczową rolę nauki smaków w urozmaiceniu diety dziecka. Kampania podkreśla funkcjonalność opakowania – tubki w codziennym korzystaniu, co ułatwia karmienie.
  • nominacja w kategorii Brand Content za kampanię Płatków „Zombie”.


Tegoroczne nagrody nie są pierwszymi w historii komunikacji marketingowej Nestlé. Firma już od wielu lat jest laureatem w konkursie Effie w różnych kategoriach produktowych.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764