logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netia nowym sponsorem drużyny koszykówki Arki Gdynia

  PR 09.09.2022, przeczytano 704 razy

Netia została jednym ze sponsorów koszykarskiej drużyny Suzuki Arka Gdynia. Logo operatora pojawi się m. in. na parkiecie hali domowej drużyny (Polsat Puls Arena Gdynia) oraz strojach zawodników, którzy niebawem rozpoczną rozgrywki koszykarskiej ekstraklasy w sezonie 2022/2023.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netia-nowym-sponsorem-druzyny-koszykowki-arki-gdynia,397165,artykul.html

Netia będzie od nowego sezonu rozgrywek wspierać  najbardziej utytułowany zespół koszykarski w Polsce, który występuje obecnie pod nazwą Suzuki Arka Gdynia.

- Koszykówka jest jedną z najbardziej emocjonujących i dynamicznych dyscyplin sportowych. W naszym codziennym działaniu bardzo często przyświecają nam te same wartości, którymi kieruje się odnosząca sukcesy drużyna koszykarska. Dlatego naszą przygodę ze sponsorowaniem sportu drużynowego zdecydowaliśmy się rozpocząć od tej właśnie dyscypliny – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netia S.A.   

Logo Netia pojawi się m. in. na tyle koszulek i spodenek meczowych zawodników, dresach reprezentacyjnych oraz wszystkich materiałach i kanałach informacyjnych drużyny Suzuki Arka Gdynia.

W ramach umowy Netia ma też zapewnioną szeroką ekspozycję swojego logotypu i materiałów reklamowych na terenie hali domowej drużyny, którą jest nowoczesny obiekt o nazwie Polsat Plus Arena Gdynia. Logo Netia będzie umieszczone na parkiecie w okolicach koszy, na elektronicznych bandach reklamowych oraz ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych.

Pierwszy mecz w Energa Basket Lidzie drużyna stoczy 22 września. Natomiast pierwszy domowy pojedynek (na Polsat Plus Arenie Gdynia) zaplanowany jest na 16 października br.

Klub koszykarski, występujący obecnie pod nazwą Suzuki Arka Gdynia powstał w 1995 roku, jako zespół trzecioligowy. Początkowo jako Trefl Sopot, drużyna przez kolejne lata występowała pod nazwami: Prokom Trefl Sopot, Asseco Prokom Sopot, Asseco Prokom Gdynia, Asseco Gdynia i Asseco Arka Gdynia.

Zespół potrzebował zaledwie dwóch lat, by awansować do ekstraklasy, a już w sezonie 2000/2001 zdobył pierwszy Puchar Polski. W 2003 roku drużyna była finalistą Pucharu Mistrzów FIBA, a w sezonie 2003/2004 zakwalifikowała się do ćwierćfinału ULEB Cup i zdobyła swoje pierwsze mistrzostwo Polski, powtarzając ten sukces 9 razy z rzędu.

W rozgrywkach europejskiej koszykarskiej Ligi Mistrzów zespół cztery razy awansował do grona szesnastu najlepszych zespołów tych rozgrywek (tzw. Top 16), a raz awansował do grona ośmiu najlepszych drużyn w Europie, co było historycznym wyczynem w polskiej koszykówce.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764