logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

  PR 28.04.2017, przeczytano 1333 razy
ilustracja

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netia-swiatlowod-%E2%80%93-kampanie-lokalne-w-17-miastach,32313,artykul.html

- Chcemy dotrzeć do potencjalnych Klientów z informacją o dostępności w danej lokalizacji usług w najnowocześniejszym standardzie światłowodowym, zapewniających transfer do 900 Mb/s, dlatego w kampanii położyliśmy nacisk na outdoor i akcje promocyjne w terenie - mówi Paweł Masiukiewicz, odpowiedzialny za marketing B2C w Netii. - Średnio na każde z 17 miast objętych kampanią przypada aż 57 różnych formatów reklamowych, w tym m.in: wielkoformatowe siatki reklamowe, billboardy, silverboardy, ekrany LED i ekrany w komunikacji miejskiej – dodaje Paweł Masiukiewicz.

W ramach akcji prowadzonych przez zespoły promocyjne na osiedlach, objętych zasięgiem zmodernizowanych sieci, pojawiło się 69 000 kolorowych balonów na autach. Rozdanych zostało także 69 000 zawieszek zapachowych, 45 000 kaw oraz 35 000 sztuk waty cukrowej.

W lokalnych stacjach radiowych wyemitowanych zostało ponad 2,5 tys. spotów reklamowych. Do wzmocnienia działań została wykorzystana także prasa i serwisy regionalne.

Kampania podzielona została na dwa etapy. W pierwszym, który wystartował na początku miesiąca, jej zasięgiem objęte zostały: Białystok, Elbląg, Głogów, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Rybnik, Szczecin, Zabrze, Chorzów, Ruda Śląska, Lublin, Bielsko-Biała, Tychy, Grudziądz, Krotoszyn, Legnica oraz Zielona Góra.

W drugim etapie (majowym), kampania będzie kontynuowana we wszystkich dotychczasowych miastach, a także pojawi się w kolejnych, m.in. w Łodzi, we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, natomiast za zakup mediów Dentsu Aegis Network Polska.

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764