logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netia z nową kampanią reklamową

  PR 12.09.2022, przeczytano 608 razy
ilustracja

5 września wystartowała telewizyjna kampania reklamowa oraz kampania OOH (out of home), promująca oferty światłowodowego dostępu do internetu z krótką umową oraz pakiety z najbardziej atrakcyjnymi treściami serwisu Disney+, który w Netii dostępny jest przez rok bez opłat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netia-z-nowa-kampania-reklamowa,397174,artykul.html

Kampania reklamowa ATL - która wystartowała 5 września i potrwa do 16 października – koncentruje się na prezentowaniu bogactwa filmów i seriali, które są dostępne w serwisie Disney+, oferowanym na wyłączność operatorską przez Grupę Polsat Plus, w tym Netię. Klienci Netii mogą wraz z szybkim dostępu do internetu oraz pakietami z usługą telewizyjną, uzyskać dostęp do serwisu Disney+ przez rok bez opłat, a przez kolejne miesiące w cenie 28,99 zł. Natomiast zakup pakietu 3 usług pod marką Netia z umową na 24 miesiące (Internet, TV, telefon komórkowy z przeniesieniem numeru) premiowany będzie dostępem do Disney+ przez okres 2 lat bez opłat.

- W popularnych kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery do 16 października emitowane będą spoty 30 i 15 sekundowe, w których koncentrujemy się na najciekawszych premierach serwisu Disney+. Spoty emitowane będą również w popularnych sieciach klubów fitness, w ramach kampanii OOH. Za kreację odpowiada agencja Freundschaft,. spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.  – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Zaplanowane na wrzesień kampanie OOH oraz digital w mediach internetowych, wspierają przede wszystkim sprzedaż ofert szybkiego, światłowodowego dostępu do internetu (nawet do 1 Gb/s) z umową na 9 miesięcy. Wśród dostępnych w tej promocji wariantów jest np. dostęp do internetu z prędkością pobierania danych do 150 Mb/s i wliczonym z cenę dostępem do serwisu Disney+ już za 55 zł miesięcznie.

Kampania OOH realizowana będzie w kilku największych aglomeracjach, będących jednocześnie dużymi ośrodkami akademickimi. Reklamy Netii będą widoczne na tyłach autobusów i/lub podświetlanych tablicach w: Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie (również w wagonach metra).

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764