logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netiokracja ze Złotym Mieczem w konkursie KTR 2018

  PR 05.06.2018, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

28 maja br., podczas jubileuszowej Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, reklama Netii pt. Netiokracja, otrzymała nagrodę główną – Złoty Miecz w kategorii Commmunication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netiokracja-ze-zlotym-mieczem-w-konkursie-ktr-2018,36747,artykul.html

Celem konkursu organizowanego przez Klub Twórców Reklamy jest wyłanianie najlepszych prac w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft. W tym roku zgłoszono 1233 projektów, które oceniło 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena, dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson. Złoto w kategorii Communication otrzymała reklama Netii. Netiokracja została przygotowana przy współpracy z agencją Brasil.

- Netiokracja to reklama, która przedstawia nasz sztandarowy pakiet: internet + tv, niezmiennie za 49.90 zł przez cały okres trwania umowy. Wszystkie nasze oferty tworzone są z myślą o konkretnej grupie odbiorców, to samo robimy podczas tworzenia reklam. Stawiamy na oryginalny pomysł oraz perfekcyjną realizację. Dlatego tak bardzo cieszymy się, że w nasze ręce trafił Złoty Miecz – mówi Bartłomiej Gierszyn, Dyrektor Marketingu B2C w Netii.

KTR działa w Polsce od 2004 r. Został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTRu jest wyłanianie najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych, które przyznawane są w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft.

Źródło: Netia

www.netia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764