logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netskaner - narzędzie do zarządzania obecnością firmy w Internecie

  PR 31.07.2017, przeczytano 5299 razy
ilustracjastrzałka

Z myślą o firmach, którym zależy na spójnym wizerunku i widoczności w sieci, Eniro Polska uruchamia unikalne na polskim rynku narzędzie - NETskaner. Usługa umożliwia zarządzanie danymi każdej lokalizacji firmy w Internecie i szerokie dotarcie do potencjalnych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netskaner---narzedzie-do-zarzadzania-obecnoscia-firmy-w-internecie,33275,artykul.html

Na stronie Netskaner.pl przedsiębiorca może wykonać samodzielnie bezpłatny audyt sprawdzający aktualność danych firmy w popularnych serwisach internetowych takich jak Google, Google Mapy, Facebook, Panorama Firm, Yelp oraz wielu systemach nawigacyjnych m.in.: Tom Tom, Waze, Navmii.

Profil firmy w NETskaner oznacza wiele korzyści dla właścicieli firm: zapewnia stałą aktualność danych w Internecie, pełną kontrolę nad zmianami i ochronę przed ingerencją osób niepowołanych. Pozwala też szybko reagować na opinie na temat firmy w mediach społecznościowych.

Na specjalnie uruchomionej stronie Netskaner.pl udostępniono darmowy skaner, który pozwala każdej firmie sprawdzić poziom aktualności danych. Brak firmy w wynikach NETskanera lub wskazane błędy oznaczają, że właściciel firmy traci potencjalnych klientów, bo jego produkty czy usługi są rzadziej znajdowane przez internautów.

- NETskaner to jedyne na polskim rynku rozwiązanie, które pomaga właścicielom firm kompleksowo zarządzać prezentacją firmy w popularnych serwisach internetowych typu Google czy Facebook. Dzięki temu dane firmy są zawsze aktualne i atrakcyjne dla potencjalnych klientów. Użytkownicy często mają problem z wyszukaniem firmy, gdy funkcjonuje ona w sieci pod kilkoma, nieaktualnymi często, nazwami lub adresami. Z drugiej strony przedsiębiorcy nie mają czasu na bieżące aktualizowanie zmieniających się danych, bo ich uwaga koncentruje się na prowadzeniu biznesu. NETskaner pozwala to robić w sposób szybki, łatwy i bezpieczny. - mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska.

Zarządzanie danymi firmy odbywa się przez wygodny w użyciu panel, do którego dostęp mają klienci usługi NETskaner. Właściciel firmy może aktualizować na bieżąco nie tylko dane teleadresowe, ale także godziny otwarcia, branże, logo, zdjęcia, metody płatności czy bieżące promocje. W trosce o widoczność i skuteczny marketing internetowy, firmy mogą aktualizować przydatne w pozycjonowaniu słowa kluczowe (do 100) oraz publikować linki do stron www i własnych profili w mediach społecznościowych. Kluczową korzyścią dla klienta jest przede wszystkim automatyczna aktualizacja danych i prezentacji firmy w wielu serwisach oraz nawigacjach samochodowych z poziomu jednego panelu administracyjnego. W efekcie firma zyskuje wartościowe linkowanie do własnej strony internetowej z różnych serwisów jednocześnie, a na każdym z nich znajdują się spójne i rozbudowane informacje pozwalające na lepszą promocję usług czy produktów w sieci.

- Wdrożone rozwiązanie jest przydatna nie tylko dla małych i średnich firm, ale również dla przedsiębiorstw, które mają wiele lokalizacji, gdzie świadczą swoje usługi. W panelu NETskaner można łatwo zarządzać danymi kilku czy kilkunastu placówek firmy, zapewniając jednolity standard danych i odpowiedni wizerunek. - dodaje Magdalena Wypychowicz.

Wykorzystując potencjał narzędzia NETskaner, można skutecznie zadbać, aby informacje na temat własnej firmy i jej lokalizacji były w Internecie aktualne i profesjonalnie prezentowane.

Rolą Eniro Polska jest wsparcie przedsiębiorców w zakresie marketingu internetowego. W ofercie firmy, oprócz wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, znajdują się m.in.: responsywne strony www, SEO, remarketing, wideo dla firm, e-sklepy. NETskaner uzupełnia portfolio produktów, oferowanych polskim firmom i wzmacnia ich widoczność w sieci.

Źródło: Eniro Polska

www.eniro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku.
TikTok to globalna platforma rozrywkowa, która czerpie siłę z kreatywności swojej barwnej społeczności. W maju, Europejskim Miesiącu Różnorodności, dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi ze wspieraniem mniejszości, zaprasza do budowania włączającej kultury i właściwego, szerszego eksponowania dotychczas słabiej reprezentowanych grup społecznych....
Wyższe przychody i zysk Wirtualnej Polski w pierwszym kwartale 2022 roku
Wirtualna Polska Holding S.A. w pierwszym kwartale 2022 roku zwiększyła zysk netto o ponad 65%, w porównaniu do 2021 roku. Z WP Ads, narzędzia do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców, korzysta już kilkuset klientów. Wirtualna Polska rozwija też usługi subskrypcyjne, z tego powodu nabyła akcje spółki...
Krajowy Instytut Mediów opublikował na swojej stronie kim.gov.pl kolejne wyniki trackingu treści audio. Dane obejmują wskaźnik słuchalności dziennej, wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania oraz średni czas słuchania wiodących stacji radiowych ogólnopolskich i regionalnych. Przedstawione są także ogólne charakterystyki dotyczące słuchania radia, jak...
Radio Tok FM na fali rekordów słuchalności
Aż 3,2% udziału w czasie słuchania - ten rekordowy wynik Radio TOK FM uzyskało w najnowszej odsłonie badania Radio Track za okres luty - kwiecień 2022 r. Pod tym względem stacja zajmuje już czwarte miejsce wśród ogólnopolskich rozgłośni. TOK FM należy też do najchętniej włączanych radiostacji w głównych aglomeracjach w Polsce, będąc wiceliderem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764