logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netsprint - nowa struktura firmy

  PR 05.12.2014, przeczytano 1673 razy

Netsprint, firma specjalizująca się w marketingu technologicznym, zmieniła strukturę organizacyjną. W firmie wydzielono 3 piony: Sprzedaży, Rozwoju Biznesu i Produkcji. Ze zmianą wiązały się nominacje i awanse w poszczególnych pionach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netsprint---nowa-struktura-firmy,23427,artykul.html

Dyrektorem marketingu i PR został Artur Karda, związany z Netsprint od 2010 roku (dotychczas w Radzie Nadzorczej). Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i public relations oraz budowanie pozytywnych doświadczeń użytkowników i klientów. Artur Karda od 1991 roku pracuje w branży medialnej - wcześniej był m.in. zastępcą redaktora naczelnego Nowej Trybuny Opolskiej i członkiem zespołu ds. innowacji w brytyjskim koncernie medialnym Mecom Group. W Mediach Regionalnych odpowiadał za strategię internetową firmy. Od kilku lat prowadzi spółkę doradczo-szkoleniową Karda Media. Ukończył politologię i nauki społeczne, a podyplomowo: psychologię społeczną, szkołę trenerów biznesu i studia user experience design. 

W ramach Działu Sprzedaży Netsprinta wyodrębniono nowe zespoły odpowiadające za poszczególne aspekty procesu sprzedaży i realizacji kampanii reklamowych: sprzedaż bezpośrednią, zarządzanie kampaniami, współpracę z agencjami i sprzedaż w modelu RTB (usługa Adfocus). 

Mariola Pałczyńska została kierownikiem Działu Realizacji Kampanii Reklamowych w ramach sieci Adkontekst i ContentStream (Head of Campaign Management). Zarządza grupą traffic i campaign managerów. Mariola wraz z zespołem kompleksowo odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii reklamowych zlecanych przez klientów bezpośrednich i agencyjnych w sieciach Adkontekst i ContentStream. Dział Realizacji Kampanii pod jej kierownictwem koncentruje się na zrealizowaniu postawionych przez klientów celów reklamowych przy wykorzystaniu całej gamy narzędzi reklamowych od Netsprint (reklama kontekstowa, behawioralna, retargeting spersonalizowany, audience buying, zaawansowane raportowanie). 

Mariola Pałczyńska zdobywała doświadczenie prowadząc projekty reklamowe m.in. dla klientów Allegro, Wiedza i Praktyka, Cosinus, Grupa PGD, Rzeczpospolita i wielu innych. Jest związana z Netsprint od 2009 roku. Wcześniej pracowała Eniro oraz Polbank EFG (obecnie Raiffeisen Polbank). Ukończyła studia z zakresu marketingu i zarządzania w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi. 

Wydzielenie zespołu specjalizującego się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii to krok w bardzo dobrą stronę. Już dzisiaj zbieramy wiele pozytywnych opinii od naszych klientów, których wspieramy w  realizacji ich celów reklamowych, m.in. w obszarze analityki internetowej, monitoringu kampanii oraz optymalizacji jej struktury  i targetowania – komentuje Łukasz Duda, Chief Revenue Officer Netsprint. 

Mariusz Mika, związany z Netsprint od 2006 roku. ze stanowiska New Business Manager awansował na kierownika Zespołu Sprzedaży Bezpośredniej (Head of New Business). Na nowym stanowisku Mariusz Mika zarządza grupą new business managerów. Odpowiada za realizację strategii sprzedaży do nowego biznesu, w tym pozyskanie nowych klientów, utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy oraz osiąganie założonych planów sprzedaży zespołu sprzedażowego. Mariusz zdobywał doświadczenie przy kluczowych projektach reklamowych realizowanych przez Netsprint w sieciach Adkontekst, ContentStream i Adfocus, inicjował w imieniu firmy projekty reklamowe m.in. z klientami: IKEA, Ambasada Austrii, ITAKA, Stena Line, mBank, Melog.com, 4F, Bricoman, Wiśniowski, FFiL Śnieżka, ICOPAL, ISOVER i wielu innych. 

Mariusz przed podjęciem pracy w Netsprint pracował m.in. w  Eniro jako Team Leader.  Jest absolwentem 2 kierunków studiów podyplomowych o specjalizacji zarządzanie w reklamie oraz zarządzanie w biznesie, a także studiów magisterskich z zakresu historii na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Źródło: Netsprint

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764