logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netto z nowym dyrektorem marketingu

  PR 03.12.2020, przeczytano 249 razy
ilustracja

1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/netto-z-nowym-dyrektorem-marketingu,389430,artykul.html

Branża handlowa nieustannie się zmienia, a zachodzące w niej procesy są bardzo dynamiczne. Chcąc kontynuować rozwój oraz utrzymać tempo ekspansji, Netto Polska podjęło decyzję o utworzeniu nowego stanowiska – Chief Marketing Officer, które od grudnia obejmuje Filip Fiedorow. Będzie odpowiadał za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój i poszerzenie kompetencji zespołu, a także utrzymanie synergii pomiędzy działaniami biznesowymi i komunikacją marketingową.

- Netto to obecnie mocny gracz na rynku handlu w Polsce. Wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko ofertą, ale także przyjaznymi i nowatorskimi przestrzeniami zakupowymi - przyznaje Filip Fiedorow, CMO Netto Polska. – To sieć, która obecnie dynamicznie się rozwija, zyskując coraz większą grupę sympatyków. Praca dla Netto, firmy codziennie wkładającej wiele wysiłku, aby odpowiadać na potrzeby polskich konsumentów, zobowiązuje mnie do kreowania odważnych, wykraczających poza standardowe ramy rozwiązań – dodaje.

Filip Fiedorow ma 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych największych polskich i europejskich marek. W tym czasie tworzył i zarządzał kampaniami uznanymi za przełomowe w polskiej reklamie. Od 2016 roku pracował w IKEA Polska, gdzie zajmował stanowisko m.in. CMO. Przed dołączeniem do IKEA Retail Filip Fiedorow przez 3 lata kierował działem marketingu sieci Lidl Polska, realizując m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej przez 7 lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie obejmował stanowisko Senior Strategy&Planning Manager marki Tyskie. Filip Fiedorow był także liderem kampanii „5 Stadion” (która została wyróżniona Grand Prix & Złotym Effie). Jest zdobywcą tytułu CMO roku 2018 przyznawanego przez redakcję Media Marketing Polska.

Źródło: Netto Polska

www.netto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764