logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neuron Agencja PR z dwoma nowymi klientami

  PR 24.07.2024, przeczytano 274 razy

W lipcu br. do grona klientów Neuron Agencji PR dołączyły dwie organizacje: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR. Współpraca z nowymi klientami obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji oraz działania z obszaru media relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neuron-agencja-pr-z-dwoma-nowymi-klientami,405100,artykul.html

Dodatkowo w przypadku Dolnośląskiej Doliny Wodorowej, agencja odpowiada również za wzmacnianie relacji z partnerami, którzy są członkami Stowarzyszenia oraz za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych.

Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa to lider w dziedzinie wdrażania gospodarki wodorowej w Polsce. Organizacja, która zrzesza obecnie 50 podmiotów, swoją działalnością wspiera rozwój gospodarki wodorowej, pozyskuje środki z Unii Europejskiej i źródeł krajowych oraz tworzy nowe możliwości dla przemysłu, rolnictwa i transportu w regionie. Dzięki współpracy z Neuron Agencją PR, Stowarzyszenie zamierza zwiększyć świadomość na temat korzyści płynących z wykorzystania wodoru oraz zintensyfikować działania promujące zieloną energię.

Natomiast firma DAPR działająca w obszarze LegalTech. Tworzy ją zespół ekspertów IT, cyberbezpieczeństwa, prawa i analizy ryzyka. DAPR oferuje zaawansowane oprogramowanie do analizy i zarządzania ryzykiem w kontekście unijnych regulacji DORA (Digital Operational Resilience Act) oraz RODO. Produkty DAPR, takie jak RIG DORA i RIG RODO, wspierają organizacje w spełnianiu wymogów regulacyjnych oraz zwiększają ich odporność na zagrożenia cyfrowe. Współpraca z Neuron Agencja PR ma na celu wzmocnienie pozycji DAPR na rynku oraz promowanie jej nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Źródło: Neuron

www.neuron.pl

Dodatkowe informacje:

Neuron jest agencją PR specjalizującą się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych, obecną na rynku od ponad 20 lat.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764