logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neuron wspiera Ventilaid

  PR 27.03.2020, przeczytano 486 razy

Neuron Agencja PR wspiera pro bono niezwykły projekt krakowskich inżynierów - respirator ostatniej szansy z drukarki 3D. To urządzenie, które można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów i z wykorzystaniem popularnych drukarek 3D. Agencja pomoże zespołowi VentilAid w rozpropagowaniu projektu w Polsce i za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neuron-wspiera-ventilaid,386294,artykul.html

Jak przewidują autorzy projektu, w najbliższych miesiącach popyt na respiratory będzie w bardzo szybkim tempie wzrastał. Całkowicie realny jest zatem scenariusz, w którym wysoko rozwinięte kraje skupią większość urządzeń dostępnych na rynku, powodując jednocześnie wzrost cen respiratorów. To postawi chorych w biedniejszych rejonach świata w jeszcze trudniejszej sytuacji.

Opracowanie respiratora, który można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów które kosztują ok. 200 zł to prawdziwy przełom. Pełna dokumentacja pierwszego działającego prototypu VentilAid jest dostępna do pobrania ze strony projektu. Zawiera ona komplet informacji niezbędnych do wydrukowania i uruchomienia działającego respiratora.

Agencja Neuron, wraz z partnerskimi agencjami zrzeszonymi w ramach sieci Plexus PR, pomoże w dotarciu z informacją o projekcie do potrzebujących na całym świecie.

Źródło: Neuron Agencja Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764