logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neuron wśród laureatów nagrody Impactor 2010

   04.03.2011, przeczytano 1814 razy

Kapituła konkursu Impactor doceniła projekt Grupy Energa ''Świeć się na święta - z Energą!'', przyznając mu statuetkę Impactor 2010 w kategorii ''Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku''. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neuron-wsrod-laureatow-nagrody-impactor-2010,12106,artykul.html

Konkurs na iluminacje świąteczne miast i domów ''Świeć Się'' został zorganizowany przez Grupę Energa wraz partnerami - Agorą, PanMedia Western, Neuron APR oraz Ideacto. Organizatorzy konkursu, obok aktywności reklamowej, duży nacisk położyli na multikomunikację oraz wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych.

W ramach projektu ''Świeć Się'' agencja Neuron przeprowadziła kampanię komunikacyjną, na którą składały się m.in.:
komunikaty prasowe, w tym łącznie 140 wersji jednego komunikatu prasowego, skierowanych do różnych odbiorców,
prowadzenie biura prasowego konkursu,
współpraca z władzami miast biorących udział w konkursie,
relacje z mediami - koordynacja wywiadów i zapytań,
komunikacja ePR jako eRzecznik projektu.

W efekcie podjętych działań w 17 dni od startu akcji opublikowano ponad 30 artykułów w 26 tytułach prasowych. Informacje o ''Świeć Się'' pojawiły się na ponad 300 stronach internetowych. Oficjalny serwis konkursu www.SwiecSie.pl odwiedziło ponad 150 tys. osób, zaś 8000 internautów włączyło się do współzawodnictwa o nagrody rzeczowe.

Źródło: Neuron Agencja Public Relations

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764