Kapituła konkursu Impactor doceniła projekt Grupy Energa ''Świeć się na święta - z Energą!'', przyznając mu statuetkę Impactor 2010 w kategorii ''Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku''. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations.
Konkurs na iluminacje świąteczne miast i domów ''Świeć Się'' został zorganizowany przez Grupę Energa wraz partnerami - Agorą, PanMedia Western, Neuron APR oraz Ideacto. Organizatorzy konkursu, obok aktywności reklamowej, duży nacisk położyli na multikomunikację oraz wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych.
W ramach projektu ''Świeć Się'' agencja Neuron przeprowadziła kampanię komunikacyjną, na którą składały się m.in.:
komunikaty prasowe, w tym łącznie 140 wersji jednego komunikatu prasowego, skierowanych do różnych odbiorców,
prowadzenie biura prasowego konkursu,
współpraca z władzami miast biorących udział w konkursie,
relacje z mediami - koordynacja wywiadów i zapytań,
komunikacja ePR jako eRzecznik projektu.
W efekcie podjętych działań w 17 dni od startu akcji opublikowano ponad 30 artykułów w 26 tytułach prasowych. Informacje o ''Świeć Się'' pojawiły się na ponad 300 stronach internetowych. Oficjalny serwis konkursu www.SwiecSie.pl odwiedziło ponad 150 tys. osób, zaś 8000 internautów włączyło się do współzawodnictwa o nagrody rzeczowe.
Źródło: Neuron Agencja Public Relations