logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neuron ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa

  PR 16.10.2019, przeczytano 274 razy

Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neuron-ze-stowarzyszeniem-twoja-sprawa,384368,artykul.html

Tegoroczna kampania Stowarzyszenia Twoja Sprawa zbudowana jest wokół nowego spotu, który pokazuje powszechność korzystania przez dzieci ze stron pornograficznych. Zwraca również uwagę na brak skutecznych barier uniemożliwiających dzieciom wejście do świata pornografii. Często posiadają one nieograniczony dostęp do sieci, najczęściej za pośrednictwem własnego smartfonu, który pozostaje poza jakąkolwiek kontrolą rodziców.

- Zdaniem specjalistów współpracujących ze Stowarzyszeniem, wkrótce w dorosłość wkroczy część pokolenia przestymulowanego pornografią. Wielu z tych osób będzie miało poważne problemy ze zdrowiem seksualnym i budowaniem relacji w tzw. realu. Stowarzyszenie Twoja Sprawa wykonuje konieczną pracę u podstaw: współpracuje z naukowcami oraz analizuje wyniki dostępnych badań i na tej podstawie opracowuje kolejne kampanie społeczne poświęcone temu problemowi. My pomagamy upowszechniać tę wiedzę wśród dziennikarzy i liderów opinii – mówi Paweł Soproniuk zarządzający Neuronem.

Współpraca agencji ze Stowarzyszeniem obejmuje realizację działań związanych z promocją spotu i portalu oPornografii.pl oraz prowadzenie biura prasowego organizacji.

Źródło: Neuron

www.neuron.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764