Neuronica – najnowsza marka firmy Basel Olten Pharm, która właśnie weszła na rynek, wybrała agencję Public Relations. Za komunikację marki odpowiadać będzie Quality Public Relations. Do zadań agencji należeć będzie budowa i wdrożenie strategii komunikacyjnej, zakup reklam oraz działania niestandardowe. Z ramienia agencji za projekt odpowiadają Marta Achtabowska, Project Manager oraz Beata Okrój-Rozbiewska, CEO.
„Markę Neuronica stworzyliśmy z myślą o potrzebach pielęgnacyjnych skóry dojrzałej. Wszystkie produkty bazują na innowacyjnym technologicznie połączeniu składników aktywnych doskonałej jakości oraz, co szczególnie istotne, w bardzo wysokim stężeniu. Doskonałe efekty zapewnia również synergia tych składników. Pierwszym z nich jest MATRIXYL SYNTHE’6 czyli matrixyl trzeciej generacji, który skutecznie wypełnia i spłyca zmarszczki. Ten peptyd w znaczący sposób stymuluję syntezę kolagenu w skórze oraz wzmacnia połączenia miedzy warstwami naskórka, a elementami skóry właściwej. Z kolei CALMOSENSINE koi skórę i redukuje napięcie mięśni. Działa również profilaktycznie zapobiegając pogłębianiu się i utrwalaniu zmarszczek. Natomiast ekstrakt z mikroalg PEPHA TIGHT napina i ujędrnia skórę oraz wspiera syntezę kolagenu dając natychmiastowy i długotrwały efekt liftingu. Produkty marki dostępne są w wybranych aptekach oraz w kanale e-commerce. ” – mówi Katarzyna Zalewicz, junior brand manager marki (na zdjęciu).
Źródło: Quality Public Relations