logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neuronica wybrała agencję Quality Public Relations

  PR 22.08.2017, przeczytano 941 razy

Neuronica – najnowsza marka firmy Basel Olten Pharm, która właśnie weszła na rynek, wybrała agencję Public Relations. Za komunikację marki odpowiadać będzie Quality Public Relations. Do zadań agencji należeć będzie budowa i wdrożenie strategii komunikacyjnej, zakup reklam oraz działania niestandardowe. Z ramienia agencji za projekt odpowiadają Marta Achtabowska, Project Manager oraz Beata Okrój-Rozbiewska, CEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neuronica-wybrala-agencje-quality-public-relations,33480,artykul.html

Markę Neuronica stworzyliśmy z myślą o potrzebach pielęgnacyjnych skóry dojrzałej. Wszystkie produkty bazują na innowacyjnym technologicznie połączeniu składników aktywnych doskonałej jakości oraz, co szczególnie istotne, w bardzo wysokim stężeniu. Doskonałe efekty zapewnia również synergia tych składników. Pierwszym z nich jest MATRIXYL SYNTHE’6 czyli matrixyl trzeciej generacji, który skutecznie wypełnia i spłyca zmarszczki. Ten peptyd w znaczący sposób stymuluję syntezę kolagenu w skórze oraz wzmacnia połączenia miedzy warstwami naskórka, a elementami skóry właściwej. Z kolei CALMOSENSINE koi skórę i redukuje napięcie mięśni. Działa również profilaktycznie zapobiegając pogłębianiu się i utrwalaniu zmarszczek. Natomiast ekstrakt z mikroalg PEPHA TIGHT napina i ujędrnia skórę oraz wspiera syntezę kolagenu dając natychmiastowy i długotrwały efekt liftingu. Produkty marki dostępne są w wybranych aptekach oraz w kanale e-commerce. ” – mówi Katarzyna Zalewicz, junior brand manager marki (na zdjęciu).

Źródło: Quality Public Relations

qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764