Marka Neutrogena startuje z nową kampanią wizerunkową – „Pielęgnuj siebie na co dzień”, której motywem przewodnim jest codzienna troska o siebie. Na potrzeby działań digitalowych powstały spoty dedykowane kluczowym liniom produktowym – Clear&Defend, Hydro Boost oraz Formuła Norweska. Kampania przewiduje szereg zintegrowanych działań marketingowych.
Neutrogena to szerokie portfolio produktów do pielęgnacji twarzy i cała. Kampania „Pielęgnuj siebie na co dzień” wspiera trzy serie produktów marki. Neutrogena Hydro Boost to linia nawilżających kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Formuła Norweska zawiera aktywne składniki, które intensywnie pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, zaś seria Clear&Defend to produkty do oczyszczania twarzy.
– Tworzymy kosmetyki, które odpowiadają na różne potrzeby skóry. Każdy z nich odgrywa określoną rolę w momentach codziennej pielęgnacji. Dzięki nim kobiety mogą działać i czuć się jeszcze pewniej – przez cały dzień. To zmotywowało nas do stworzenia kampanii, w której pokazujemy ich dzień oraz to, jak chwile pielęgnacji spędzone z marką Neutrogena na niego wpływają – mówi Mateusz Oktaba, Brand Activation Manager Neutrogena.
Linie marki Neutrogena spełniają potrzeby różnych rodzajów skóry. Bohaterki spotu – naturalnie piękne Julka, Ola i Hania to kobiety w różnym wieku, wiodące inne, aczkolwiek równie intensywne życie. Celebrują kobiecość – pielęgnacja jest dla nich ważna, ale nie dominuje nad innymi aktywnościami, po prostu wpisuje się w plan dnia.
Julka jest rezolutną, pomysłową i pełną energii 20-latką. Mimo że na pielęgnację poświęca niewiele czasu, wie, że to ważny element każdego dnia i warunek dobrego samopoczucia. Kosmetyki z serii Clear&Defend idealnie zaspokajają potrzeby jej skóry. Ola to 25-latka, która ceni w życiu balans, ma mnóstwo zajęć, ale zawsze znajduje czas na to, co jest naprawdę ważne. Świadomie troszczy się o siebie i swoje ciało – wybiera produkty z linii Hydro Boost. Hania jest kobietą dojrzałą, cieszy się życiem rodzinnym. Chociaż skupia się na wychowaniu dzieci, codziennie znajduje kilka chwil dla samej siebie, do pielęgnacji stosuje kosmetyki z serii Formuła Norweska.
– Każda z bohaterek odzwierciedla inny etap w życiu kobiety, a w każdym z tych etapów skóra ma inne potrzeby, które my, jako Neutrogena, rozumiemy – podkreśla Mateusz Oktaba.
W ramach promocji zaplanowano kampanię digitalową w VoD oraz mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), ciekawe i niestandardowe akcje przeprowadzone we współpracy z zasięgowymi serwisami kobiecymi m.in. testowanie produktów, a także media relations, współpracę z influencerami oraz materiały POS.
Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, która była odpowiedzialna także za strategię, realizację assetów oraz badania konsumenckie, które zostały przeprowadzone wspólnie z agencją badawczą Y&Lovers. Materiały filmowe przygotował dom produkcyjny HIGHNOON.PL. Długofalowe działania z zakresu Public Relations i Influencer Marketingu prowadzi agencja Quality Public Relations.
Źródło: Quality Public Relations