logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neutrogena startuje z kampanią „Pielęgnuj siebie na co dzień”

  PR 21.07.2020, przeczytano 1372 razy
ilustracjastrzałka

Marka Neutrogena startuje z nową kampanią wizerunkową – „Pielęgnuj siebie na co dzień”, której motywem przewodnim jest codzienna troska o siebie. Na potrzeby działań digitalowych powstały spoty dedykowane kluczowym liniom produktowym – Clear&Defend, Hydro Boost oraz Formuła Norweska. Kampania przewiduje szereg zintegrowanych działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neutrogena-startuje-z-kampania-_pielegnuj-siebie-na-co-dzien_,387850,artykul.html

Neutrogena to szerokie portfolio produktów do pielęgnacji twarzy i cała. Kampania „Pielęgnuj siebie na co dzień” wspiera trzy serie produktów marki. Neutrogena Hydro Boost to linia nawilżających kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Formuła Norweska zawiera aktywne składniki, które intensywnie pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, zaś seria Clear&Defend to produkty do oczyszczania twarzy.

– Tworzymy kosmetyki, które odpowiadają na różne potrzeby skóry. Każdy z nich odgrywa określoną rolę w momentach codziennej pielęgnacji. Dzięki nim kobiety mogą działać i czuć się jeszcze pewniej – przez cały dzień. To zmotywowało nas do stworzenia kampanii, w której pokazujemy ich dzień oraz to, jak chwile pielęgnacji spędzone z marką Neutrogena na niego wpływają – mówi Mateusz Oktaba, Brand Activation Manager Neutrogena.

Linie marki Neutrogena spełniają potrzeby różnych rodzajów skóry. Bohaterki spotu – naturalnie piękne Julka, Ola i Hania to kobiety w różnym wieku, wiodące inne, aczkolwiek równie intensywne życie. Celebrują kobiecość – pielęgnacja jest dla nich ważna, ale nie dominuje nad innymi aktywnościami, po prostu wpisuje się w plan dnia.

Julka jest rezolutną, pomysłową i pełną energii 20-latką. Mimo że na pielęgnację poświęca niewiele czasu, wie, że to ważny element każdego dnia i warunek dobrego samopoczucia. Kosmetyki z serii Clear&Defend idealnie zaspokajają potrzeby jej skóry. Ola to 25-latka, która ceni w życiu balans, ma mnóstwo zajęć, ale zawsze znajduje czas na to, co jest naprawdę ważne. Świadomie troszczy się o siebie i swoje ciało – wybiera produkty z linii Hydro Boost. Hania jest kobietą dojrzałą, cieszy się życiem rodzinnym. Chociaż skupia się na wychowaniu dzieci, codziennie znajduje kilka chwil dla samej siebie, do pielęgnacji stosuje kosmetyki z serii Formuła Norweska.

– Każda z bohaterek odzwierciedla inny etap w życiu kobiety, a w każdym z tych etapów skóra ma inne potrzeby, które my, jako Neutrogena, rozumiemy – podkreśla Mateusz Oktaba.

W ramach promocji zaplanowano kampanię digitalową w VoD oraz mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), ciekawe i niestandardowe akcje przeprowadzone we współpracy z zasięgowymi serwisami kobiecymi m.in. testowanie produktów, a także media relations, współpracę z influencerami oraz materiały POS.

Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, która była odpowiedzialna także za strategię, realizację assetów oraz badania konsumenckie, które zostały przeprowadzone wspólnie z agencją badawczą Y&Lovers. Materiały filmowe przygotował dom produkcyjny HIGHNOON.PL. Długofalowe działania z zakresu Public Relations i Influencer Marketingu prowadzi agencja Quality Public Relations.

Źródło: Quality Public Relations

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764