logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance inspiruje i pokazuje, że każdy jest biegaczem

  PR 31.03.2023, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

To proste. Jeśli biegasz, jesteś biegaczem, a jedyny słuszny styl biegania, to Twój własny. Taka jest idea najnowszej globalnej kampanii ‘Run Your Way’ przygotowanej przez New Balance. Z inspiracji i nawiązując do globalnej kampanii marka w Polsce postanowiła przybliżyć sylwetki lokalnych biegaczy, z których każdy biega z innego powodu i inaczej postrzega tę aktywność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance-inspiruje-i-pokazuje%2C-ze-kazdy-jest-biegaczem,399485,artykul.html

New Balance swoimi działaniami chce zmienić sposób, w jaki mówi się o bieganiu i jak postrzega się osoby, które podejmują się tej aktywności. Właśnie o tym jest najnowsza globalna kampania ‘Run Your Way’, która skupia się na celebrowaniu wyjątkowości i indywidualizmu osób, które biegają, poprzez niwelowanie biegowych stereotypów oraz otwarcie tego świata dla wszystkich.

W tym celu marka lokalnie od dłuższego czasu rozwija społeczność biegową New Balance Run Club oraz ściśle współpracuje i wspiera grupę biegową Swords Athletics. Dzięki tym działaniom chce pomóc każdemu odnaleźć w sobie biegacza oraz miejsce w biegowej społeczności, niezależnie od celu, motywacji i poziomu sportowego. Teraz dodatkowo przybliża sylwetki pięciu inspirujących osób z Polski, dla których bieganie to odrobinę coś innego.

- Często bieganie postrzegane jako jest indywidualny sport, skupiony wokół elitarnych zawodników. Ale jako New Balance wspieramy zarówno najlepszych sportowców, jak i wszystkie osoby, które biegają na co dzień, nawet jeśli czasami same nie postrzegają się jako biegacz lub biegaczka. ­– mówi Iga Bielawski, CEE Marketing Director w New Balance. – Tempo i dystans nie mają znaczenia. To, co się liczy to indywidualna motywacja, styl i historia. Dla nas, jeśli biegasz, jesteś biegaczem.

Za każdym biegaczem stoi inna motywacja i relacja z bieganiem, która dodatkowo zmienia się na przestrzeni czasu. I tak też jest z pięcioma osobami, na których historie chce zwrócić uwagę marka New Balance. Łączy je jedno – biegają i motywują innych, ale każda z nich ma jednocześnie inną historię i styl biegania. Poniżej (oraz na stronie TwojSposobBiegania) przybliżamy ich sylwetki.

Edyta Litwiniuk

Dumna mama trzech córek, które nieustannie napędzają ją do działania. Zawodowo realizuje się jako dietetyczka i trenerka. Pomaga kobietom wydobyć ich ukryty potencjał i nie zapomnieć o sobie w natłoku codziennych obowiązków. Bieganie jest jej bliskie od dzieciństwa, na co jakiś wpływ na pewno miał tata – nauczyciel WF-u i trener lekkiej atletyki. Biegała sprinty w kadrze narodowej juniorów i młodzieżowców. Teraz znowu biega amatorsko, coraz bardziej doceniając dłuższe dystanse np. maraton lub te w ramach triatlonu. Chce przekraczać swoje kolejne granice, pokazując córkom jak żyć, robiąc to, co się kocha.

Kasia Wolska

Jest trenerką personalną i przygotowania motorycznego. Zajmuje się “usprawnianiem” ludzi, głównie kobiet. Jej rekreacyjna przygoda z bieganiem zaczęła się kilkanaście lat temu, kiedy została zabrana na randkę biegową, po plaży. Pomimo bólu łydek nie zniechęciła się, a z czasem bieganie stało się główną aktywnością uzupełniającą. Od roku trenuje bieganie według planu z myślą o kolejnych wyzwaniach i osiągnięciach. Biega, aby przesuwać granice swoich możliwości i robić rzeczy, na które wcześniej by się nie odważyła.

Marcin Konieczny

Na co dzień zajmuje się szkoleniami biznesowymi w całej Polsce dot. m.in. przywództwa, motywacji i zarządzania zespołem. Przygodę z bieganiem zaczął w dzieciństwie, startując na lokalnych zawodach w szkole podstawowej i liceum. Po 20 latach przerwy, w 2007 roku postanowił wrócić do aktywności, stawiając sobie jako wyzwanie ukończenie triathlonu na dystansie Ironman w limicie czasu. Pierwotnie trzyletni projekt nieco się przedłużył i zaowocował tytułem mistrza świata Ironman w 2017 roku. Od roku skupia się już tylko na bieganiu, ale wciąż motywują go ambitne, czasami mało realistyczne cele, które sobie stawia.

Maciek Otrębski

Zawodowo tworzy kampanię RoślinnieJemy, która wspiera przemiany systemu żywnościowego na bardziej roślinny. Jest też członkiem dwóch zespołów muzycznych i prowadzi małe wydawnictwo, wydając winyle i kasety oraz organizując koncerty. Zaczął biegać, aby zrobić coś z zadyszką, która pojawiła się podczas intensywnej trasy koncertowej na Wyspach. Podczas pandemii przeobraziło się to w prawdziwą pasję. Dzięki starcie w biegu Border to Hel poznał warszawską społecznością biegową Swords Athletics i stworzył krakowską załogę grupy. Bieganie to aktywność, dzięki której może skupić się na sobie, ale w tym samym czasie pozwala mu być częścią inspirującej społeczności.

Asia Dorociak

To była wioślarka, reprezentantka kadry narodowej i medalistka mistrzostw Europy. W bieganie wkręciła się po zakończeniu kariery zawodniczej – po miesięcznych przygotowaniach wystartowała w Maratonie Warszawskim, została najszybszą Polką i tak się zaczęło. Teraz realizuje się jako trenerka biegania, m.in. w warszawskiej grupie New Balance Run Club, jednocześnie stawiając sobie kolejne cele sportowe. Nie ukrywa, że uwielbia ból, adrenalinę i emocje towarzyszące startom. Nie bez znaczenia jest też dla niej wyjątkowy vibe społeczności biegowej i możliwość jedzenia większej ilości słodyczy.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764