logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance powraca z kampanią Run Your Way

  PR 01.03.2024, przeczytano 1028 razy
ilustracjastrzałka

Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając jednocześnie do tego, by działać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance-powraca-z-kampania-run-your-way,403297,artykul.html

Od zupełnie początkującego, przed średniozaawansowanego do zawodowego biegacza – każdy z nich jest tak samo ważny dla marki New Balance, która od lat celebruje biegaczy niezależnie od ich poziomu czy wyników. Biegowe stereotypy zakorzenione w naszym społeczeństwie często mocno definiują postrzeganie amatorów jako „biegaczy”. To słowo wciąż dla wielu zarezerwowane jest tylko dla elity. Dla marki z Bostonu nie ma znaczenia jak i dlaczego biegasz, a wyjątkowość i indywidualizm osób, które biegają, są najważniejszym filarem kampanii Run Your Way.

ilustracjastrzałka

Rozpoczynając swoją przygodę z tym sportem stajemy się częścią biegowej rodziny, do której każdy wchodzi ze swoją indywidualną historią, motywacją i celem. Dla jednych będzie to zdobycie medalu Olimpijskiego, dla innych przebiegnięcie maratonu poniżej trzech godzin, ale będą też tacy, dla których bieganie to sposób na dbanie o dobrą kondycję i lepsze samopoczucie. Niezależnie od wytyczonych celów lub ich braku, najważniejsze jest to, by czerpać z biegania radość, która sprawia, że stajemy się lepszą wersją siebie.

Tegoroczna kampania Run Your Way wystartowała pod koniec lutego. W ramach globalnej aktywacji wykorzystane zostały sylwetki różnorodnych biegaczy, m.in. wschodzącej gwiazdy na dystansie 800 m Roisin Willis, amerykańskiego rapera Action Bronsona, zawodowego skateboardera Ryana Lay’a, DJ-a i modela Wesley’a Bediako czy ambasadorki New Balance Ayi Al Hafezy.

W ramach lokalnej odsłony kampanii działania online realizuje Performance Media, a key visuale Run Your Way pojawią się na nośnikach OOH m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Wsparcia w obszarze PRu i działań z influencerami udziela agencja Snow PR. Aktywacja przewiduje również zaangażowanie lokalnych społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie 18. Półmaratonu Warszawskiego i towarzszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764