logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now

  PR 17.06.2024, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New Balance, w tym Coco Gauff, Sydney McLaughlin-Levrone, Jamala Murraya, Tyrese Maxey, Bukayo Saka i Camerona Brinka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance-rozpoczyna-kampanie-we-got-now,404672,artykul.html

Najnowsza odsłona kampanii na 2024 rok inspirowana jest nieskrępowaną pewnością siebie, która wynika z zaangażowania ambasadorów w ich pracę, podkreślając ich żywiołowe osobowości w sceneriach dostosowanych do każdej z ich dyscyplin sportowych. „Koncepcja We Got Now z powodzeniem zaprezentowała markę New Balance milionom nowych konsumentów od czasu globalnej premiery cztery lata temu” – powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. „Dzięki wyjątkowej estetyce i pozbawionej dialogów produkcji, każdy spot przekazuje radość ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów”.

Marka zainaugurowała globalnie kampanię We Got Now w mediach społecznościowych 17 kwietnia i będzie ją kontynuować przez całe lato podczas kluczowych wydarzeń sportowych – spot koszykarski z udziałem wielu sportowców podczas playoffów NBA, Coco Gauff podczas sezonu Wielkiego Szlema, Bukayo Saka podczas Mistrzostw Europy UEFA oraz Sydney McLaughlin-Levrone podczas jej sezonu biegowego”.

Kampania została opracowana przez New Balance i wyprodukowana przez VMLY&R, globalną agencję marketingową z siedzibą w Nowym Jorku. Będzie ona realizowana na całym świecie na stronie NewBalance.com, w mediach przez cały 2024 rok, a także w mediach społecznościowych i kanale OOH.

W Polsce spoty We Got Now będą emitowane m.in. podczas Mistrzostw Europy UEFA oraz Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, a za zakup mediów odpowiada bezpośrednio New Balance Polska.

Sydney McLaughlin-Levrone

Amerykańska lekkoatletka specjalizująca się w biegach sprinterskich i płotkarskich.

Jedna z najszybszych kobiet na świecie, rekordzistka świata w biegu na 400 m przez płotki. Złota medalistka Igrzysk Olimpijskich w Tokio w biegu przez płotki oraz w sztafecie.

Bukayo Saka

Wschodząca gwiazda angielskiego futbolu. Piłkarz grający na pozycji napastnika w Arsenal F.C., ceniony za swoją szybkości, doskonałą technikę gry i wszechstronność na boisku. Jego umiejętności i zaangażowanie uczyniły go jednym z najbardziej obiecujących młodych piłkarzy na świecie.

Coco Gauf

Druga rakieta świata w rankingu WTA 2024. Ambitna i nieustraszona tenisistka jest przyszłością sportu i głosem młodego pokolenia. A to dopiero początek, bo kariera utalentowanej dwudziestolatki właśnie się rozkręca.

Jamal Murray

Kanadyjski koszykarz grający na pozycji rozgrywającego w amerykańskim klubie NBA, Denver Nuggets. Znany ze skutecznego rzutu z dystansu. Uosobienie nieustraszonej niezależności, wyróżnia się odpornością na boisku i grą na najwyższym poziomie.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764