logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now

  PR 17.06.2024, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New Balance, w tym Coco Gauff, Sydney McLaughlin-Levrone, Jamala Murraya, Tyrese Maxey, Bukayo Saka i Camerona Brinka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance-rozpoczyna-kampanie-we-got-now,404672,artykul.html

Najnowsza odsłona kampanii na 2024 rok inspirowana jest nieskrępowaną pewnością siebie, która wynika z zaangażowania ambasadorów w ich pracę, podkreślając ich żywiołowe osobowości w sceneriach dostosowanych do każdej z ich dyscyplin sportowych. „Koncepcja We Got Now z powodzeniem zaprezentowała markę New Balance milionom nowych konsumentów od czasu globalnej premiery cztery lata temu” – powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. „Dzięki wyjątkowej estetyce i pozbawionej dialogów produkcji, każdy spot przekazuje radość ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów”.

Marka zainaugurowała globalnie kampanię We Got Now w mediach społecznościowych 17 kwietnia i będzie ją kontynuować przez całe lato podczas kluczowych wydarzeń sportowych – spot koszykarski z udziałem wielu sportowców podczas playoffów NBA, Coco Gauff podczas sezonu Wielkiego Szlema, Bukayo Saka podczas Mistrzostw Europy UEFA oraz Sydney McLaughlin-Levrone podczas jej sezonu biegowego”.

Kampania została opracowana przez New Balance i wyprodukowana przez VMLY&R, globalną agencję marketingową z siedzibą w Nowym Jorku. Będzie ona realizowana na całym świecie na stronie NewBalance.com, w mediach przez cały 2024 rok, a także w mediach społecznościowych i kanale OOH.

W Polsce spoty We Got Now będą emitowane m.in. podczas Mistrzostw Europy UEFA oraz Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, a za zakup mediów odpowiada bezpośrednio New Balance Polska.

Sydney McLaughlin-Levrone

Amerykańska lekkoatletka specjalizująca się w biegach sprinterskich i płotkarskich.

Jedna z najszybszych kobiet na świecie, rekordzistka świata w biegu na 400 m przez płotki. Złota medalistka Igrzysk Olimpijskich w Tokio w biegu przez płotki oraz w sztafecie.

Bukayo Saka

Wschodząca gwiazda angielskiego futbolu. Piłkarz grający na pozycji napastnika w Arsenal F.C., ceniony za swoją szybkości, doskonałą technikę gry i wszechstronność na boisku. Jego umiejętności i zaangażowanie uczyniły go jednym z najbardziej obiecujących młodych piłkarzy na świecie.

Coco Gauf

Druga rakieta świata w rankingu WTA 2024. Ambitna i nieustraszona tenisistka jest przyszłością sportu i głosem młodego pokolenia. A to dopiero początek, bo kariera utalentowanej dwudziestolatki właśnie się rozkręca.

Jamal Murray

Kanadyjski koszykarz grający na pozycji rozgrywającego w amerykańskim klubie NBA, Denver Nuggets. Znany ze skutecznego rzutu z dystansu. Uosobienie nieustraszonej niezależności, wyróżnia się odpornością na boisku i grą na najwyższym poziomie.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764