logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance wystartował z kampanią „Run Your Way”

  PR 17.03.2023, przeczytano 179 razy
ilustracja

New Balance wystartował z globalną kampanią ‘Run Your Way’, która prezentuje najnowszą filozofię marki dot. biegania. Aktywacja ‘Run Your Way’ skupia się na celebrowaniu wyjątkowości i indywidualizmu osób, które biegają, poprzez niwelowanie biegowych stereotypów oraz otwarcie biegowego świata dla wszystkich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance-wystartowal-z-kampania-_run-your-way_,399324,artykul.html

Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Sydney McLaughlin-Levrone, Elle Purrier St Pierre i Trayvon Bromell to sportowcy wspierani przez New Balance. Łączy ich wspólny mianownik – wszyscy są olimpijczykami. Mimo podobnych doświadczeń i osiągnięć na Igrzyskach, każdy z nich ma unikalną relację z bieganiem, która dodatkowo z upływem czasu ulega przeobrażeniu. Marka New Balance chce zmienić sposób, w jaki mówi się o bieganiu i jak postrzega się osoby, które biegają. Bo jedyny słuszny styl biegania, to Twój własny.

- Jako profesjonalna biegaczka przez lata studiów często czułam się outsiderem w tym sporcie, dlatego przesłanie Run Your Way naprawdę do mnie trafiło – mówi Elle Purrier St Pierre, amerykańska biegaczka średniodystansowa. – Teraz jako profesjonalna sportsmenka w ciąży dostrzegam jeszcze więcej stereotypów, przez które inni na mnie patrzą. Dlatego jestem podekscytowana, że mogę być częścią tego projektu New Balance. Mam nadzieję, że dzięki kampanii Run Your Way ludzie zaczną przywiązywać mniejszą wagę do tego jak i dlaczego ktoś biega, a zaczną po prostu cieszyć się korzyściami, jakie może przynieść ta aktywność.

New Balance pokazuje, że wszyscy jesteśmy częścią szerszego grona ludzi, którzy biegają, niezależnie od tego, czy walczymy w maratonie o czas poniżej trzech godzin, truchtamy przed pracą pięć kilometrów, czy biegamy tylko weekendowo ze znajomymi. Wszystkich nas łączy fakt, że biegamy, ale każdy jest odrębną jednostką, jeśli chodzi o styl, nawyki, przyzwyczajenia, motywację i wiele innych kwestii. New Balance wspiera i celebruje wszystkich, którzy biegają, na całym świecie i niezależnie od poziomu sportowego.

- W New Balance cenimy zarówno zawodników, który rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak i zwykłych biegaczy, którzy biegają na co dzień, a nawet raz w miesiącu. – mówi Erica Tappin, New Balance Head of Global Marketing for Running. – Z pomocą kampanii Run Your Way chcemy zmienić definicje biegania i biegacza. Tempo i dystans nie maja znaczenia, po prostu rób to co jest najlepsze dla Ciebie, bo jeśli biegasz to jesteś biegaczem.

Kampania Run Your Way wystartowała 15 marca. W ramach aktywacji oprócz globalnego key visuala wykorzystane będą historie zarówno światowych gwiazd, jak i lokalnych sportowców i ambasadorów związanych z marką New Balance.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764