logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: New Balance z influencerkami w najnowszej kampanii dla Sizeer

  PR 27.02.2020, przeczytano 1511 razy
ilustracja

New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki  w trendzie chunky shoes – model 608. Kampanii The Original Stories of 608 towarzyszy aktywacja konsumencka, w ramach której trzy osoby wyjadą razem z bohaterkami do Nowego Jorku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-new-balance-z-influencerkami-w-najnowszej-kampanii-dla-sizeer,385850,artykul.html

Model 608 ma odważną i masywną sylwetkę typową dla sportowych butów w stylu chunky shoes. A jego treningowy rodowód zapewnia wygodę i doskonałą amortyzację. Buty zyskały już miano must have, teraz w trzech nowych wersjach kolorystycznych trafiły do sieci sklepów Sizeer w Polsce.

New Balance do współpracy przy kampanii zaprosił trzy influencerki: Lexy Chaplin, Panią Ekscelencję i Neen Nah. Powstał dedykowany kontent, który pokazuje unikalny styl i charakter każdej z nich w połączeniu z modelem 608. Butem, który pozwala podkreślić różne stylizacje − zarówno te typowo miejskie, jak i bardziej sportowe.

Rozszerzeniem projektu jest aktywacja konsumencka w postaci konkursu na najlepszą stylizację. Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah ze swoich followersów wyłonią po jednej osobie, którą zabiorą na wyjazd do Nowego Jorku. Dziewczyny mają różne charaktery, wywodzą się z różnych środowisk i reprezentują trzy odmienne style modowe. W Nowym Jorku będą przewodniczkami dla całej grupy i bazując na swoim stylu oraz zainteresowaniach opowiedzą trzy oryginalne historie związane z modą, muzyką i jedzeniem.

Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada New Balance, a pomocy w stworzeniu kontentu udzieliła agencja Life on Mars. Materiały kampanijne można zobaczyć we wnętrzach sklepów Sizeer, na landing page, w kanałach social media sieci oraz marki New Balance, a także zaproszonych do projektu influencerek.

Kampania wystartowała 17 lutego i zakończy się 8 marca. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 marca.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764