logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025

  PR 11.12.2024, przeczytano 581 razy
ilustracja

Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video – to tylko część portfolio, które Sharp/NEC przedstawi zwiedzającym podczas targów. Tym samym firma potwierdza swoją pozycję wiodącego dostawcy technologii wizualnych, korzystającego z wiedzy i przewagi konkurencyjnej dwóch wiodących na świecie japońskich marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-is-now---premiery-sharp-nec-na-ise-2025,406825,artykul.html

Od 4 do 7 lutego 2025 r. na stoisku E500 w hali 3 w Fira Barcelona, w Hiszpanii firma Sharp/NEC zaprezentuje nową generację produktów i rozwiązań marki Sharp w pięciu kluczowych strefach – Signage & TransportationMeeting & CollaborationCommand & ControlLeisure oraz Museums & Higher Education. Dodatkowo specjalna strefa Tech Zone pozwoli "zajrzeć do wnętrza" produktów oraz uzyskać odpowiedzi na szczegółowe techniczne pytania.

Sharp/NEC zamierza przyciągnąć uwagę zwiedzających prezentując m.in.:

  • Wielokrotnie nagradzany Sharp ePaper Display – stanowiący znaczący krok w kierunku neutralnej węglowo przyszłości Digital Signage oraz potwierdzający zaangażowanie Sharp/NEC w zrównoważone innowacje, skutkujące znacznie niższym zużyciem energii.
  • Najnowocześniejszą technologię dvLED dla dużych powierzchni i kreatywnych wizualizacji, zaprojektowaną z myślą o płynnej integracji z każdym środowiskiem.
  •  Zupełnie nowe, profesjonalne projektory laserowe RB z serii X i A marki Sharp, wywodzące się z doświadczenia inżynierii firmy NEC, oferujące wysoką jasność przy ekstremalnej wydajności w dużych obiektach.
  • Monitory wielkoformatowe nowej generacji marki Sharp z serii MultiSync E, M i P, które zostaną wprowadzone na rynek w 2025 r.
  • Nową serię monitorów interaktywnych Sharp LM do sal konferencyjnych i kiosków, z najlepszymi w swojej klasie: technologią dotykową i opłacalnością.
  • Dla zastosowań Command & Control – działanie na żywo Hiperwall v9, wydajnego kontrolera do ścian wideo, opartego na protokole IP, który będzie zarządzał treścią wyświetlaną na całym stoisku Sharp/NEC.
  • Tech Zone – strefę, w której Sharp/NEC skupi się na prezentacji kwestii technologicznych, a zwiedzający dostaną odpowiedź na pytanie „jak to działa”.

„W Sharp/NEC opieramy się na sprawdzonych zasadach japońskiej inżynierii i wiedzy projektowej, a także na naszym zaangażowaniu w jakość, obsługę i zrównoważony rozwój, którym partnerzy i klienci ufają od dziesięcioleci” - mówi Ian Barnard, Senior Vice President Marketing and Product Management EMEA w Sharp NEC Display Solutions Europe. „Naszym hasłem przewodnim targów „New is Now” podkreślamy, że choć zmieniła się nazwa naszej marki, to nie zmienili się nasi ludzie i relacje. Sharp/NEC nadal jest partnerem i zaufanym doradcą dla dystrybutorów, Integratorów oraz klientów końcowych na całym świecie. Z niecierpliwością czekamy na kolejne udane i niezapomniane targi ISE oraz na spotkanie z klientami, partnerami i przyszłymi kontrahentami!”.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764