logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Newbalance przeprowadził kampanię na Tiktoku

  PR 25.08.2021, przeczytano 433 razy

NewBalance w celu zwiększenia świadomości i rozpoznawalności najnowszego modelu sneakersów New Balance 574 postawił na platformę TikTok. W tym celu marka nie tylko wykorzystała innowacyjne formaty reklamowe dostępne na TikToku, ale również postanowiła wejść w interakcję z bardzo zaangażowaną społecznością platformy. Efekty? Znamy je dzięki przeprowadzonemu po raz pierwszy w Polsce – Brand Lift Study.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newbalance-przeprowadzil-kampanie-na-tiktoku,392739,artykul.html

Cel kampanii NewBalance

NewBalance chciał zwiększyć świadomość głównie młodszego pokolenia odbiorców wejścia na rynek nowej marki sneakersów New Balance 574. W tym celu nawiązał współpracę z polską agencją marketingową Space Cat Industries, by  stworzyć kompleksową kampanię, która nie tylko wykorzystała innowacyjne formaty reklamowe TikToka, ale również interakcję z wysoce zaangażowaną społecznością twórców platformy.

Połączenie współpracy z twórcami z rozwiązaniami reklamowymi

Kampania została podzielona na kilka kroków. W pierwszym nawiązano współpracę z wybraną grupą twórców TikToka, aby stworzyć serię filmów publikowanych organicznie na ich indywidualnych kontach TikTok. Następnie, New Balance wzmocnił filmy twórców jako Spark Ads, natywny format reklamowy, który pozwala markom promować treści innych twórców TikToka, jak również własne organiczne treści jako TopView lub In-Feeds wśród treści generowanych przez użytkowników w kanale „Dla Ciebie”. W tym przypadku, marka wzmocniła filmy jako In-Feed Ads.

New Balance uzupełnił reklamę typu Spark Ads o Diversion In-Feed Ads, uruchamiane za pośrednictwem samoobsługowej platformy TikTok. Kampania została przeprowadzona w Gray Day, ważnym wydarzeniu dla marki, które celebruje ikoniczną szarą kolorystykę New Balance. Pozwoliło to jeszcze bardziej zwiększyć efekty kampanii. Ostatnim krokiem było zmierzenie wszystkich rezultatów za pomocą pierwszego w Polsce badania Brand Lift dla kampanii zakupionej w modelu aukcyjnym.

Rezultaty kampanii – ponad 6% wzrost świadomości i zapamiętywalności reklamy

Dzięki połączeniu aktywności twórców TikToka - dotarcia ich kont oraz kreatywności, New Balance był w stanie osiągnąć 6% wzrost świadomości i 6,6% wzrost zapamiętywalności reklamy według Brand Lift Study.

- Sukces kampanii jest dowodem na to, że kreatywne wykorzystanie społeczności TikToka oraz połączenie działań organicznych z produktami reklamowymi na platformie może zaowocować wybitnymi osiągnięciami nie tylko pod względem wskaźników mediowych, ale także jeśli chodzi o wskaźniki zorientowane na markę - Iga Bielawski Marketing Director CEE, New Balance.

- Bardzo cieszymy się, że kolejna marka modowa dostrzegła potencjał TikToka i właśnie na naszej platformie zdecydowała się przeprowadzić kampanię promującą najnowszy model sneakersów. Dzięki innowacyjnym narzędziom dostępnym na platformie, jak m.in. Brand Lift Study, wiemy, że żeby uzyskać świetne wyniki kampanii na TikToku warto połączyć działania reklamowe z zaangażowaniem naszej niezwykle kreatywnej społeczności. To wszystko sprawia, że reklama staje się integralną częścią TikToka, a jak pokazują badania, nasza społeczność chętnie wchodzi w interakcję z treściami reklamowymi, co stwarza szanse na budowanie własnej społeczności na platformie wokół brandów – powiedział Rafał Drzewiecki, Head of Marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
www.tiktok.com

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rewolucja w świecie digital zbliża się wielkimi krokami. W połowie sierpnia ubiegłego roku Google, który budował swoją potęgę na plikach cookies, ogłosił inicjatywę Privacy Sandbox, której celem jest usunięcie ciasteczek z przestrzeni Internetu. Z jakiego powodu? W imię bezpieczeństwa i ochrony prywatności. Ta zmiana w praktyce pozbawi marketerów cennego...
Wykorzystaj szerokie możliwości i zastosowania nowoczesnej technologii Canon UVgel
Technologia UVgel łączy wszystkie zalety tradycyjnych technologii, które oparte są na atramencie, eliminując jednocześnie wiele związanych z nimi ograniczeń. Dzięki temu dostawcy usług mogą realizować najbardziej wymagające zlecenia, budując wśród swoich klientów opinię innowacyjnego przedsiębiorcy, który myśli o przyszłości i prowadzi swój biznes zgodnie z...
Drukarka etykiet, nazywana też drukarką kodów kreskowych, to urządzenie, bez którego większość przedsiębiorstw nie wyobraża sobie funkcjonowania. Tym bardziej, że drukarki etykiet wybiera się uwzględniając własne potrzeby, jako użytkownika końcowego. Dostępne na rynku urządzenia nie są wszechstronne a zasada: wyższa cena równa się lepsza jakość, nie...
Network marketing – sposób na biznes czy zajęcie dodatkowe?
Chociaż umowa o pracę zapewnia poczucie bezpieczeństwa, coraz więcej Polaków rezygnuje z etatu na rzecz innych form zatrudnienia. Zwłaszcza młodzi ludzie, dopiero wkraczający na rynek pracy, zwracają uwagę na aspekty takie, jak elastyczność i niezależność finansowa[1]. Wielu z nich odpowiedź na swoje potrzeby znajduje w network marketingu. Na czym polega kariera w tym...
Jak stać się pierwszym wyborem kupującego?
Niemal 85% Polaków po zakończeniu pandemii nie zamierza zmniejszyć częstotliwości e-zakupów, a 82% wyda w tym roku w internecie tyle samo lub więcej pieniędzy w porównaniu do 2020 r. – wynika z raportu PwC i Digital Experts Club. Przeniesienie się dużej części ruchu zakupowego do sfery online sprawiło, że w procesie budowania relacji z klientami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764