logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych

  PR 12.11.2019, przeczytano 986 razy
ilustracjastrzałka

Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newbridge-poland-inwestuje-w-nowy-wizerunek-3-centrow-handlowych,384670,artykul.html

Zwieńczenie dużych zmian

Trzy należące do Newbridge Poland centra handlowe przechodzą właśnie gruntowne zmiany wizerunkowe. Jest to efekt realizowanej od kilkunastu miesięcy nowej strategii rozwoju. Składają się na nią zarówno modernizacje i nowe inwestycje w centrach handlowych, jak również znaczące zmiany w ofercie i marketingu.

Jednym z torów nowej strategii jest także rebranding tych trzech obiektów. Tu działania obejmują zarówno wprowadzenie nowych nazw, jak również nowej identyfikacji wizualnej, opartej na jednej rodzinie znaków, która od teraz ma być charakterystyczna dla inwestycji z portfolio Newbridge Poland.

- Zmiany, które obecnie wdrażamy są zwieńczeniem i wypadkową realizowanej od wielu miesięcy strategii rozwoju 3 obiektów. Mają one więc za zadanie podkreślić nie tylko nowy wizerunek tych centrów handlowych, ale także nową jakość obiektów, którą zbudowaliśmy m.in. poprzez modernizacje, odświeżenie oferty i nowe działania marketingowe - mówi Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland.

3 nowe nazwy

I tak Centrum Handlowe Bielawy w Toruniu zmieniło nazwę na Nowe Bielawy, a Centrum Handlowe Guliwer w Łodzi przemianowano na Nowa Górna. Podobna zmiana czeka także największy obiekt w portfolio Newbridge Poland - Centrum Handlowe Czyżyny w Krakowie. To jeszcze w tym roku znane będzie jako Nowe Czyżyny.

- Wszystkie wprowadzane nazwy akcentują nowości w obiektach i kolejny etap w ich życiu. Podkreślają także jeden z atutów naszych centrów - lokalność. W tym ostatnim przypadku, w nazewnictwie wprost odwołujemy się do dzielnic, w których położone są obiekty w Toruniu, Łodzi i Krakowie. W taki sposób podkreślamy ich związek z sąsiedztwem oraz społecznością lokalną - mówi Drzewiecka.

Ale spójne jest nie tylko nazewnictwo, także loga. Od teraz stałym elementem w nich jest kolorystyka oraz sygnet, w który wpisana została fala w kształcie litery "N" nawiązująca do słowa "nowe". Fala ta także symbolicznie oddziela przeszłość i przyszłość obiektu. Elementem zmiennym w logo będzie natomiast logotyp. Tu pojawiać będą się nazwy centrów handlowych pisane jednakową typografią.

- Spójne nazewnictwo oraz identyfikacja mają być znakiem rozpoznawczym naszych centrów convenience, a zwłaszcza kierunku, w którym rozwijamy ten format w Polsce. Pozwoli nam to na wyraźniejsze zaakcentowanie się na rynku, a także pokazanie, że nasze centra nadążają za zmieniającą się rzeczywistością oraz oczekiwaniami, jakie przed nami stawia klient zarówno pod względem oferty, infrastruktury, jak i customer experience  - mówi Drzewiecka.

Nowa linia dla nowych nazw

Na tym jednak Newbridge nie poprzestaje. W parze z rebrandingiem idzie także nowa linia kreatywna, stworzona przez dział marketingu inwestora oraz krakowską agencję Madeinbrain Studio. - Nowa kreacja ma za zadanie zaakcentować i wypromować odświeżony wizerunek oraz na nowo przedstawić klientom dobrze znane obiekty handlowe - mówi Drzewiecka.

Aby uskutecznić ten proces, w linii zrezygnowano m.in. ze zbędnych ozdobników. Szata jest prosta i elegancka. Wszystkie layouty zostały uproszczone. Zachowano jednocześnie element wspólnej ramy graficznej we wszystkich kompozycjach.

- W nowej linii nie pokazujemy nadmiaru. Wręcz przeciwnie, robimy zoom na detal, skupiając się np. na elemencie stroju czy na cechach charakterystycznych postaci. Wszystkie te elementy osadzone są na neutralnym, białym tle, które dodatkowo podkreśla nową identyfikację. Całość jest nowoczesna i bardzo czytelna  - tłumaczy Drzewiecka.

Nowa linia kreatywna będzie w centrach wprowadzana sukcesywnie wraz z kampaniami promującymi rebranding oraz organizowanymi wydarzeniami. W Toruniu kampania ruszyła w II połowie października. W Łodzi zmiany zostały zaprezentowane wraz z pierwszą październikową akcją. Taka kampania w najbliższym czasie planowana jest także w Krakowie.

To jednak nie jedyny element, jaki ujednolicono. Wszystkie 3 obiekty zyskały także nowe strony internetowe. Te porządkują oferty i informacje. Znaleźć można na nich m.in. mapę sklepów, dostępną także w wersji mobilnej, zapowiedzi wydarzeń oraz aktualne promocje. Serwisy są intuicyjne i przejrzyste.

Odświeżony marketing

Zmiany, jakie są obecnie prowadzone we wszystkich trzech centrach wpasowują się w realizowaną od stycznia nową strategię marketingową. Ta kładzie szczególnie mocny akcent na rozwój relacji ze społecznością lokalną w Krakowie, Toruniu i Łodzi, zwłaszcza poprzez akcje realizowane razem z miejscowymi fundacjami, stowarzyszeniami czy służbami.

- Postawiliśmy społeczność lokalną w centrum naszego zainteresowania, do niej kierując wszystkie nasze komunikaty. W efekcie regularnie w centrach handlowych odbywają się wydarzenia dla tej społeczności, ale także przy jej aktywnym wsparciu i partnerstwie. Pozwala nam to m.in. na zwiększenie liczby akcji społecznych, edukacyjnych czy prozdrowotnych, a jednocześnie na rozwój pozytywnych relacji z sąsiedztwem - mówi Drzewiecka.

Jednocześnie, jak podkreśla przedstawicielka marketingu, nowa strategia nie zapomina o najemcach. - Dzisiejszy marketing galerii handlowych jest marketingiem najemcy, oznacza to, że działania które prowadzimy muszą służyć naszym partnerom biznesowym, mieć wpływ na ich rozpoznawalność na rynku i wyniki. Dlatego stałym elementem naszych działań są regularnie realizowane akcje prosprzedażowe m.in. loterie oraz akcje o charakterze "kupuj i odbieraj" - dodaje.

Takie podejście stworzyło Newbridge dobry grunt do komunikacji zmian. - Od 10 miesięcy nasi klienci widzą, że coś się zmienia w naszych obiektach. Jest więcej wydarzeń CSR i imprez plenerowych, pojawiają się także nowe akcje prosprzedażowe. Nowy wizerunek, który właśnie zaprezentowaliśmy to zwieńczenie tych zmian. Wskazuje on także kierunek na przyszłość - podsumowuje przedstawicielka Newbridge.

ilustracjastrzałka

Źródło: Newbridge Poland/Guarana PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764