logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newline Interactive - najczęściej kupowane monitory interaktywne

  PR 05.12.2024, przeczytano 283 razy
ilustracja

Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej trójce. Udział rynkowy Newline Interactive po III kwartale 2024 wyniósł 20.2% w Polsce - co daje marce pozycję lidera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newline-interactive---najczesciej-kupowane-monitory-interaktywne,406741,artykul.html

Monitory Newline mają za sobą wiarygodność producenta z 30-letnim doświadczeniem. Urządzenia cieszą się opinią łatwych w obsłudze i niezawodnych. Certyfikat Google EDLA jest gwarancją bezproblemowej integracji z ekosystemem Google, zaś Android 13 odpowiada za płynną pracę i dużą wydajność. Nie bez znaczenia jest również to, że urządzenia są dystrybuowane w Polsce, w Warszawie i w Łodzi znajdują się showroomy marki i na terenie Polski realizowany jest także serwis.

Szacuje się, że około jedna na trzy klasy szkolne na świecie jest wyposażona w interaktywne monitory. Oznacza to, że jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia. Użytkownicy są dziś znacznie bardziej świadomi niż trzy lata temu. Szukają sprawdzonych rozwiązań, na rynek pracy trafiają ludzie bardziej świadomi technologicznie i wymagający. Więcej też oczekują uczniowie. Potrzebne są sprawne, płynnie działające urządzenia, z dobrym oprogramowaniem, które jest ciągle rozwijane i nadąża za potrzebami. Dziś ogromne znaczenie ma też efektywność energetyczna – klienci zwracają uwagę na certyfikaty. Kluczowe znaczenie ma oczywiście wiarygodność marki, jej dostępność i rozpoznawalność. To wszystko mają monitory interaktywne Newline.” – informuje Piotr Morko, Senior Marketing Manager EMEA, Newline Interactive

Źródło: Newline Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764