logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newline-Interactive na ISE 2022 zaprezentuje najnowsze monitory interaktywne

  PR 09.05.2022, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

Już 10 maja 2022 r. rozpoczną się międzynarodowe targi Integrated Systems Europe – ISE 2022. To pierwsza edycja, która odbywa się w Barcelonie. Każdorazowo event przyciąga specjalistów z dziedziny AV, integracji systemów i komunikacji z różnych części świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newline-interactive-na-ise-2022-zaprezentuje-najnowsze-monitory-interaktywne,395748,artykul.html

Firma Newline-Interactive, ceniony na świecie dostawca monitorów interaktywnych, zaprasza na stoisko 2J320, w hali numer 2 i zapowiada nowości. ISE 2022 odbywa się w tym roku w Hiszpanii, w Fira Barcelona, Gran Via w Centrum targowo-wystawienniczym w L'Hospitalet de Llobregat, w dniach 10-13 maja 2022r.

Newline Interactive na swoim stoisku o powierzchni 99m2 zaprezentuje najnowsze narzędzia podnoszące efektywność i bezpieczeństwo pracy.

- Nie możemy być obojętni na lekcję, którą otrzymaliśmy w ostatnich dwóch latach. Wyciągnęliśmy z niej wnioski, które zaowocowały nowymi urządzeniami. Rok temu zaproponowaliśmy – Newline FLEX monitor dotykowy na biurko, który ma wszystko czego potrzebujemy do zdalnej pracy. Nie poprzestaliśmy na tym. Wyposażyliśmy monitory w szybę z powłoką antybakteryjną z certyfikatem TÜV – dbając o fizyczne bezpieczeństwo użytkowników. Chronimy też ich oczy przez niebieskim światłem poprzez rozwiązanie sprzętowe, a nie tylko filtr w oprogramowaniu. Po raz kolejny, jako pierwsi wyposażyliśmy monitory w Android 11, co stanowi poważny argument w kontekście płynności pracy i bezpieczeństwa – informuje Piotr Morko, specjalista ds. marketingu w Europie Wschodniej.

Wśród prezentowanych nowości będzie - zapowiadany w Polsce na lipiec 2022r. - monitor Newline Lyra. Dla biznesu polecany jest najnowszy monitor Newline Elara, Newline Vega  oraz następca popularnego w Polsce,  Newline NAOS - IP+ z gwarancją bezpieczeństwa klasy ENTERPRISE.

Producent zdecydowanie stawia na bezpieczeństwo. Obok certyfikowanej powłoki antybakteryjnej i sprzętowego filtra niebieskiego światła, zaimplementował Android 11 – bardzo ważny argument w kategorii płynności pracy i bezpieczeństwa w kontekście prywatności i ochrony danych użytkownika. Ten potężny system operacyjny napędzany dwoma procesorami gwarantuje płynność działania aplikacji, niezawodność i szybkość pracy na monitorze dotykowym oraz bezpieczne łączenie się z dyskiem Google czy OneDrive. Monitory Newline są objęte 3- letnią gwarancją producenta, a żywotność monitora to 50 000 godzin – co jest również argumentem z obszaru jakości.

Odwiedzając stoisko Newline-Interactive na ISE 2022 będzie można poznać unikalny pakiet oprogramowania Newline wspierający współpracę na odległość, dzielenie się materiałami i zarządzanie urządzeniami.

ISE 2022 - Newline Interactiwe stoisko nr 2J320, w hali numer 2.

Źródło: Newline Interactive

www.newline.solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764