logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce

  PR 29.03.2024, przeczytano 337 razy
ilustracja

Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce 1. miejsce w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newline-podsumowuje-sprzedaz-monitorow-w-polsce,403650,artykul.html

Monitory interaktywne Newline używane są w szkołach i biurach. Cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na łatwą obsługę i liczne funkcje podnoszące efektywność oraz wiarygodność producenta z 30-letnim doświadczeniem.

Bardzo cieszymy się z sukcesu sprzedażowego, który dzielimy z naszym dystrybutorem, firmą Agraf Sp. z o.o. i partnerami. Deklaruję, że dołożymy wszelkich starań, aby ten wynik utrzymać, a nawet poprawić. Do oferty Newline wchodzą właśnie monitory interaktywne Newline LyraPRO i ElaraPRO z certyfikatem Google EDLA i systemem operacyjnym Android 13. Przyszedł też czas na naturalne rozszerzenie naszej oferty i w tym roku do monitorów interaktywnych dołożymy wyświetlacze Direct View LED oraz monitory dedykowane Digital Signage.” – informuje Piotr Morko , Senior Marketing Manager EMEA, Newline Interactive

Producent wprowadza wyświetlacze Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Zapowiada również szeroką gamę monitorów do Digital Signage w rozmiarach od 43 do 98-cali z oprogramowaniem do zarządzania treścią.

„ Dla naszych partnerów uzupełnienie oferty o nowe rozwiązania to szansa na kompleksowe realizowanie projektów w oparciu o jedną markę. Naszym atutem poza parametrami i jakością urządzeń oraz wiarygodnością dostawcy obecnego na sześciu kontynentach jest odpowiedzialność środowiskowa. Staramy się ograniczać ślad węglowy i na partnerów wybieramy firmy, które mają spójne z nami poglądy w tym zakresie. Nasze wysiłki na rzecz poprawy efektywności energetycznej są potwierdzone licznymi certyfikatami, co jest szczególnie ważne dla coraz większej liczby klientów, szukających niezawodnych rozwiązań.” – podsumowuje Piotr Morko

Newline Interactive uzyskała między innymi takie certyfikaty jak: CE (EMC + LVD + FCC), RoHS, Reach czy Energy Star, co świadczy o zaangażowaniu w zmniejszanie wpływu produktów firmy na środowisko.

Newline Interactive została założona w 2012 roku w USA. Firma należy do grupy HiteVision, czyli największego producenta monitorów interaktywnych na świecie, właściciela 418 patentów. Produkty są dystrybuowane w 60 krajach i cieszą się ogromnym zaufaniem klientów oraz partnerów biznesowych. Biura firmy znajdują się w Teksasie, Hiszpanii, Polsce, Niemczech, we Włoszech, w Indiach, Chinach, Korei oraz na Tajwanie.

Marka kojarzy się z niezawodnością, oraz intuicyjną i łatwą obsługą. Właśnie to jest kluczem do sukcesu Newline. Do charakterystycznych cech urządzeń należą znakomita jakość obrazu oraz wyjątkowa precyzja pisania.

W 2022r. firma Newline Interactive jako pierwsza zaproponowała monitory interaktywne z Android 11. Oferta na rok 2024 obejmuje monitory z Android 13 i certyfikatem Google EDLA. Urządzenia są wyposażone w powłokę antybakteryjną z certyfikatem TUV oraz USB-C z możliwością przesyłania wideo, dźwięku, dotyku, danych i zasilania. Klienci mogą również skorzystać z atrakcyjnej oferty uchwytów ściennych oraz mobilnych stojaków. Wśród propozycji Newline są też wysokiej jakości kamery i mikrofony do wideokonferencji. Monitory można dodatkowo wyposażyć w komputery OPS. Monitory Newline oferują również podwójną ochronę oczu dzięki zastosowaniu dodatkowej, sprzętowej redukcji niebieskiego światła.

W ofercie firmy znajduje się również obsługiwany dotykiem 27-calowy monitor Newline FLEX.

Sprzedaż produktów Newline w Polsce odbywa się przez autoryzowany kanał dystrybucji. Dystrybutorem urządzeń jest AGRAF Sp. z o.o., który prowadzi również serwis gwarancyjny Newline w Polsce.

W 2023 r. Newline Interactive oraz Agraf Sp. z o.o. zyskały prawo do korzystania z tytułu: „PARTNER PROGRAMU Laboratoria Przyszłości”. Monitory interaktywne Newline Lyra oraz Newline FLEX trafiły do Showroomu Laboratoriów Przyszłości w Warszawie i Wrocławiu.

Źródło: Newline Interactive

www.newline-interactive.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764