logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

News from Poland - Wyborcza.pl dla obcokrajowców w Polsce

  PR 26.03.2020, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka

Dziś - w czwartek, 26 marca 2020 r. ruszyła nowa sekcja Wyborcza.pl pod hasłem News from Poland, która powstała z myślą o cudzoziemcach przebywających w naszym kraju. Redakcja "Gazety Wyborczej" codziennie będzie prezentować w niej anglojęzyczne artykuły i informacje o bieżących wydarzeniach, zwłaszcza tych związanych z pandemią koronawirusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/news-from-poland---wyborcza.pl-dla-obcokrajowcow-w-polsce,386266,artykul.html

- Kryzys wywołany przez koronawirusa nie ma precedensu - także dlatego, że zbierająca śmiertelne żniwo choroba może dotknąć każdego. Gwarantowanie dostępu do rzetelnej informacji w czasie pandemii to nasz dziennikarski obowiązek. W tych niepewnych czasach staramy się być dla wszystkich podporą  - od dziś, dzięki News from Poland, chcemy pomagać także tym, którzy dotychczas mieli utrudniony dostęp do aktualności z Polski z uwagi na barierę językową - mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

W nowej sekcji News from Poland obcokrajowcy, szukający informacji o koronawirusie i jego wpływie na życie codzienne w Polsce, będą mogli znaleźć wszystkie niezbędne dane i aktualności. Na potrzeby projektu tłumaczone są już istniejące teksty newsowe, informacyjne i poradnikowe. Codziennie dodawane będą nowe artykuły.

Sekcja będzie otwarta dla wszystkich internautów od 26 marca br. TUTAJ lub w menu Wyborcza.pl jako News from Poland.

Projekt to efekt współpracy z Fundacją Gazety Wyborczej.

Uruchomienie News from Poland będzie wspierać kampania promocyjna w internecie, a także autopromocja na łamach "Gazety Wyborczej", na Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764