logo Signs.pl
Kurier Signs.pl, środa, 17.07.2019


Polecamy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars     Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż. (Konkursy, 17.07.2019)


Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze     Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży. (Konkursy, 17.07.2019)


Krój pisma     Typografia na co dzień (3): Krój pisma
Obję­tość skryptu autor­skiego wyra­żona w arku­szach wydaw­ni­czych bądź w arku­szach autor­skich, to z pew­no­ścią naj­istot­niej­szy czyn­nik, mający wpływ na koń­cową obję­tość publi­ka­cji. Ale to dopiero począ­tek kło­po­tów. Po zakwa­li­fi­ko­wa­niu mate­ria­łów do reali­za­cji, na scenę wkra­cza pro­jek­tant. Jego zada­niem jest nada­nie dziełu okre­ślo­nej postaci typo­gra­ficz­nej, w któ­rej ujrzy ona świa­tło dzienne. (Techniki, porady, przykłady, 16.07.2019)




Nasza ankieta

W Signs.pl powinno być więcej: > ZAGŁOSUJ! <



Wiedza

      Marketerzy nie wiedzą jak mierzyć wyniki swojej pracy
Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich...
(Techniki, porady, przykłady, 17.07.2019)

      CASE STUDY | Facebook Ads - kampania Bluerank dla Promedica24
Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie...
(Techniki, porady, przykłady, 17.07.2019)

      Konsumenci nie wybaczają markom złych opakowań
Rynek opakowań kształtuje się dynamicznie, a świadomość i wymagania klientów stale rosną. Opakowanie jest 6-krotnie efektywniejszym środkiem promocji niż reklama – wynika z...
(Techniki, porady, przykłady, 16.07.2019)

Wiadomości

Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019     Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji...
(Świat mediów, 17.07.2019)

AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group     AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group
AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z...
(Świat mediów, 17.07.2019)

Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu     Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza...
(Z rynku, 17.07.2019)

      BADANIE | GfK European Retail Study
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0%. Największe wzrosty prognozowane są w...
(Prawo i gospodarka, 17.07.2019)

Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover     Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to...
(Z rynku, 17.07.2019)

Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”     Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna...
(Z rynku, 17.07.2019)

Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50     BADANIE | Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z...
(Z rynku, 17.07.2019)

Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców     Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w...
(Konkursy, 17.07.2019)

      Motywujący recykling z Multikinem
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy,...
(Z rynku, 17.07.2019)

Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita     Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach...
(Z rynku, 17.07.2019)

Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów     Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje...
(Z rynku, 17.07.2019)

Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia     Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia
Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla...
(Z rynku, 17.07.2019)

Hyundai z kampanią „Wakacyjne Promocje Hyundai”     Hyundai z kampanią „Wakacyjne Promocje Hyundai”
W mediach online oraz radio wystartowała kampania wyprzedażowa Hyundai pod hasłem „Wakacyjne Promocje Hyundai”. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
(Z rynku, 17.07.2019)

Doskonałe „Naj” w kampanii marki Lotos     Doskonałe „Naj” w kampanii marki Lotos
Ruszyła nowa, niestandardowa kampania wizerunkowa LOTOSU będąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarówno w internecie, jak i w telewizji, można...
(Z rynku, 17.07.2019)

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”     LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications...
(Z rynku, 16.07.2019)

      Agencja Novem współpracuje z Tauron Sprzedaż
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019...
(Z rynku, 16.07.2019)

Nowi gracze w gronie Członków PIAP     Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim...
(Z rynku, 16.07.2019)

Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków     Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach...
(Z rynku, 16.07.2019)

Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej     Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii...
(Z rynku, 16.07.2019)



  Pomoc     O nas     RSS     Reklama     Kontakt