Wiadomości |
|
|
|
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami... (Z rynku, 19.04.2024) |
|
|
|
Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o... (Świat mediów, 19.04.2024) |
|
|
|
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby... (Z rynku, 19.04.2024) |
|
|
|
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów... (Z rynku, 19.04.2024) |
|
|
|
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo... (Z rynku, 19.04.2024) |
|
|
|
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania... (Z rynku, 19.04.2024) |
|
|
|
Portfolio:
Launch marki Kellys w Polsce Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania... (Z rynku, 19.04.2024) |
|
|
|
BADANIE | II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów.... (Świat mediów, 18.04.2024) |
|
|
|
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] .... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Kampania Pepsi: Thirsty for more Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia,... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one... (Świat mediów, 18.04.2024) |
|
|
|
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon 17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje –... (Konkursy, 18.04.2024) |
|
|
|
Platige Image prezentuje VFX Showreel Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin, prezentuje... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
(Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital.
(Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski.... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie... (Świat mediów, 18.04.2024) |
|
|
|
Panasonic wspiera Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września,... (Z rynku, 18.04.2024) |
|
|
|
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do... (Świat mediów, 17.04.2024) |
|
|
|
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
(Świat mediów, 17.04.2024) |
|
|
|
Kara dla TVN za „Franciszkańską 3” wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy 16 kwietnia 2024 r. na rachunek bankowy KRRiT wpłynęła wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy kara pieniężna nałożona na spółkę TVN SA w związku z naruszeniem art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o... (Świat mediów, 17.04.2024) |
|
|
|
Paryż 2024: igrzyska olimpijskie na antenach Eurosportu Za dokładnie 100 dni w Paryżu rozpocznie się największe sportowe wydarzenie świata! Każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 dostępny będzie w Polsce w serwisie Max. TVN WBD pokaże... (Świat mediów, 17.04.2024) |
|
|
|
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty... (Konkursy, 17.04.2024) |
|
|
|
Nowe rubryki i felietonistki w „Wysokich Obcasach Extra” Już jutro – w czwartek, 18 kwietnia br. w sprzedaży dostępne będzie odświeżone wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, w którym czytelniczki i czytelnicy... (Świat mediów, 17.04.2024) |
|
|
|
Jak Dawid z Goliatem. Konferencja o pozwach typu SLAPP W dniach 25-26 kwietnia w Warszawie odbędzie się międzynarodowa konferencja o pozwach typu SLAPP organizowana przez Agorę, ARTICLE 19 Europe, Helsińską Fundację Praw Człowieka, Prague... (Świat mediów, 17.04.2024) |
|
|
|
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za... (Z rynku, 17.04.2024) |
|
|
|
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w... (Z rynku, 17.04.2024) |
|
|
|
BADANIE | Ruch w galeriach handlowych wciąż na minusie, ale mniejszym Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej... (Prawo i gospodarka, 17.04.2024) |
|
|
|
PR Hub we wspólnym projekcie z Instytutem Psychologii PAN PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju... (Z rynku, 17.04.2024) |
|