logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newspoint i Content=Media podejmują współpracę

  PR 31.07.2014, przeczytano 1652 razy

Newspoint - kompleksowy monitoring mediów  i Agencja Content=Media  rozpoczęły współpracę, która opierać się będzie na kilku elementach. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newspoint--i-content%3Dmedia-podejmuja-wspolprace,22301,artykul.html

Najważniejszym z nich jest tworzenie wysokojakościowych materiałów dla klientów obu firm. Kolejnym zaś tworzenie materiałów edukacyjnych dotyczących rynku monitoringu mediów i content marketingu. Pierwsze efekty wspólnych analiz to dwie infografiki przedstawiające popularność fraz związanych z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Brazylii, których partnerem jest Przegląd Sportowy ( http://www.newspoint.pl/infografika/mundial-podsumowanie). 

Newspoint i Content=Media będą realizować wspólne projekty content marketingu, łącząc kompetencje z zakresu tworzenia, monitorowania i analizowania treści. W planach są również wspólne badania i raporty wizerunkowe oraz  działania marketingowe.

Źródło: Newspoint

www.newspoint.pl

Dodatkowe informacje:

O Content Media

Content Media to agencja wyspecjalizowana w reklamowym wykorzystaniu publikacji Custom Publishing i narzędzi content marketing. Dostarcza rozwiązania oparte o doskonałą wiedzę o odbiorcach, budowanie z nimi trwałych relacji, dopasowany kontekst oraz długotrwały kontakt z odbiorcą. Sprzedaje zarówno standardowe formaty reklamowe, jak i rozwiązania komunikacyjne, oparte o treść publikacji. Wprowadza reklamowany produkt w świat wartości marki, która za pomocą publikacji w dowolnej formie (drukowanej, tabletowej, na smartfon lub w postaci strony www) komunikuje się ze swoimi odbiorcami.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764