logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newspoint przygotował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR?”

  PR 01.03.2021, przeczytano 630 razy

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron przepełnionych cenną wiedzą na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newspoint-przygotowal-praktyczny-poradnik-_jak-mierzyc-pr_,390425,artykul.html

Dzięki poradnikowi można dowiedzieć się, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych oraz jakie modele ewaluacji stosować. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych. W e-booku przedstawione zostały także narzędzia, którymi można dokonywać pomiarów swojej pracy.

Poradnik „Jak mierzyć PR?” obejmuje następujące obszary:

  • aktywności prowadzone w ramach public relations i ich wpływ na biznes
  • media, w których działa PR-owiec
  • wpływ PR na zakupową podróż klienta (customer journey)
  • model Bartholomewa
  • dobre praktyki dotyczące zasad pomiaru komunikacji (tzw. Barcelona Principles)
  • wskaźniki pomiaru PR
  • miary, które wzmocnią wartość AVE
  • wpływ recenzji i opinii klientów na markę
  • zastosowanie monitoringu mediów w działaniach PR
  • narzędzia ułatwiające pozyskiwanie danych do pomiaru PR

Poradnik zawiera cenne, praktyczne porady i wskazówki rynkowych ekspertów z firm i organizacji: Attention Marketing, Imago Public Relations, Naturativ, Procontent Communication, Solski Communications, Uczelnia Łazarskiego. Poznanie ich pozwoli na zarządzanie wizerunkiem i budowanie opinii w oparciu o fakty, konfigurowanie narzędzi dostarczających wiedzę, interpretację danych i zdolność syntetycznej ich prezentacji. Pokaże, jak PR wspiera realizację kampanii rekrutacyjnych. Dowiemy się, że dzięki profesjonalnym serwisom monitoringowym PR-owcy mogą na bieżąco śledzić materiały w mediach, które są ponadto opatrzone dodatkowymi wskaźnikami. A najważniejsze, iż pomiar efektów public relations powinien być przede wszystkim związany z celem podejmowanych przez piarowców działań.

  • Poradnik „Jak mierzyć PR?” można pobrać TUTAJ.

Źródło: Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764