logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newspoint ulepsza monitoring Facebooka

  PR 11.08.2021, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, wprowadza nowy, wydajny i szybki mechanizm monitoringu Facebooka, ważny dla każdego, kto zainteresowany jest wysoką jakością zbierania i analizowania danych z fanpage’y na tej platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newspoint-ulepsza-monitoring-facebooka,392601,artykul.html

Dzięki integracji z Facebookiem każdy klient Newspoint, z włączoną opcją dostępu do tego medium, będzie miał możliwość dodania do 50 kluczowych dla siebie fanpage’y do monitorowania i uzyskiwania z nich pełnych danych w trybie real time. Oznacza to, że publiczne posty i komentarze z tych fanpage’y będą indeksowane z wysokim priorytetem, a użytkownik panelu Newspoint będzie miał możliwość przeglądania tych wpisów praktycznie bez opóźnień w stosunku do momentu publikacji.

Zgodnie z polityką prywatności Facebooka, żadne dane prywatne nie będą udostępniane ani nie otrzymamy dostępu do prywatnych profili, dla których została wykonana integracja. Mechanizm integracji jest autoryzowany przez Facebooka, a Newspoint uzyskał od Facebooka bezpośrednią zgodę na jego oferowanie klientom.

Integracja jest bardzo intuicyjna i polega na kopiowaniu i wklejaniu adresów URL kluczowych fanpage’y z Facebooka, które chcemy priorytetowo monitorować, do odpowiednich rubryk w specjalnym module. Dodawanie kolejnych stron odbywa się na bieżąco bez żadnego oczekiwania. Projekt z danymi z nowych, wybranych, priorytetowych fanpage’y wygląda podobnie, jak inne już stworzone projekty w panelu Newspoint.

Źródło: Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764