logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newspoint z nowym serwisem www

  PR 08.12.2021, przeczytano 627 razy
ilustracjastrzałka

Firma Newspoint, specjalizująca się w kompleksowym monitoringu mediów, wdrożyła nowy, responsywny serwis www. Nowa witryna lepiej prezentuje aktualny zakres świadczonych przez firmę usług i funkcjonalności panelu monitoringu oraz analityki danych z mediów. Do serwisu www dołączył blog contentowy, który do tej pory był osobną witryną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newspoint-z-nowym-serwisem-www,394061,artykul.html

Marka Newspoint jest obecna na rynku od 2007 roku. Była pierwszym polskim rozwiązaniem monitoringu serwisów internetowych - portali, wortali, blogów i forów. W kolejnych latach oferta Newspoint poszerzyła się o monitoring social media, prasy, radia i telewizji, analizy semantyczne oraz analitykę influencerów. Pełna oferta potrzebowała nowej, lepszej prezentacji w serwisie www.

- Nasze możliwości techniczne i oferta produktowa zmieniały się istotnie na przestrzeni lat. W ślad za tym dostosowywaliśmy identyfikację wizualną Newspoint. W ciągu ostatnich 4 lat z narzędzia o charakterze lokalnym staliśmy się marką budzącą międzynarodowe zaufanie. Zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebujemy nowego serwisu www, który lepiej odda, co dokładnie oferujemy oraz jak możemy pomóc lokalnym i światowym biznesom szukającym zaawansowanych rozwiązań kompleksowego monitoringu i analizy danych z mediów. Dziś, po kilku miesiącach pracy, prezentujemy serwis www, który spełnia nasze oczekiwania - mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Nowy serwis internetowy odzwierciedla profesjonalne usługi i niezmienne wartości Newspoint. Jego celem jest pokazanie korzyści dla małych biznesów, MSP, korporacji, jednostek samorządowych, administracji publicznej, klubów sportowych i fundacji - wszystkich podmiotów, które szukają rozwiązań kompleksowego monitoringu mediów. Nowa witryna prezentuje zalety oferty Newspoint dla PR-owców, specjalistów ds. komunikacji, marketerów, sprzedawców, specjalistów HR, analityków danych, copywriterów i wszystkich innych, którym tego typu usługi mogą pomóc w pracy.

- Tworząc nowe szaty dla serwisu www kładliśmy nacisk na lepsze i pełniejsze pokazanie naszej oferty, szybsze działanie, pełną responsywność. Poszliśmy zgodnie z ideą wyszukiwarki Google i praktyk SEO, aby zainteresować na dłużej użytkownika, zachęcić do zapoznania się z możliwościami dashboardu i jego przetestowania. Pokazaliśmy wszystkie najważniejsze funkcjonalności naszego monitoringu mediów. Osoby niezdecydowane znajdą mnóstwo porad i wskazówek, artykułów, szkoleń i wideo o tym, jak dokładnie działa monitoring mediów i dlaczego przynosi wiele korzyści w firmach. Niezmiennie zapraszamy do darmowego testowania naszej aplikacji“ - mówi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager Newspoint, który koordynował prace nad powstawaniem nowej strony internetowej.

Dotychczasowa paleta kolorów stosowanych w identyfikacji wizualnej marki została rozszerzona o kilka intensywnych barw. Newspoint postawił na nowe, żywe kolory dostosowane do zmieniających się trendów. Do standardowej palety barw, składającej się głównie z niebieskiego, pomarańczowego i grafitowego, dołączył głęboki żółty, słoneczny gradient, skwiercząca czerwień, zielona łąka górska oraz błękitny jeans.

Źródło: Newspoint

www.newspoint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764