logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newspoint zmienia ofertę raportów

  PR 21.12.2012, przeczytano 807 razy

Ze względu na rosnące zainteresowanie klientów raportami i analizami, Newspoint wprowadził zmiany w tej usłudze. Najważniejszą z nich jest uproszczony cennik i typy raportów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newspoint-zmienia-oferte-raportow,17564,artykul.html

Raporty zostały wprowadzone przez Newspoint w 2009 roku i cieszą się coraz większą popularnością. Dzięki wysokiej jakości danych pozyskiwanych z rozwiązania Newspoint oraz ich interpretacji przez eksperta w zakresie badań wizerunku, klienci mogą uzyskać nie tylko całościowy obraz działań firmy w internecie - zarówno w portalach, jak i social media - ale również sugestie dotyczące prowadzenia dalszych działań komunikacyjnych.

Najtańsza opcja to Raport Standard, udostępniony w formacie xls, który zawiera listę artykułów na dany temat, ocenionych według jednej bądź dwóch kategorii, np.wydźwięku tekstów czy też źródła informacji (czy jest to informacja własna, czy zewnętrzna). Ta forma analizy przeznaczona jest dla klientów, którzy chcą wykorzystać dane w dalszych działaniach, jako element większego raportu czy jako informacje statystyczne.

Kolejna forma to Raport Rozszerzony,  który klient otrzymuje w formie dokumentu (PDF, Word) lub prezentacji (PPT). Analiza zawiera część opisową, a także wykresy i tabele z danymi. Artykuły oceniane są już na podstawie większej liczby kryteriów niż w Raporcie Standard - np. kontekstu, w jakim pojawia się marka, opinii na temat działania produktu. Najbardziej złożony typ raportu to Premium, który poza przygotowaniem standardowego dokumentu, obejmuje także przygotowanie prezentacji wyników i jej przedstawienie w siedzibie klienta. Ostateczna cena raportu zależy od liczby artykułów poddanych analizie i jest ustalana w momencie przekazania przez klienta hasła (lub haseł), które mają być poddane badaniu. Wykupienie dowolnego rodzaju raportu wiąże się z dodatkowymi rabatami na inne usługi Newspoint.

"Dane z Newspoint pozwalają stworzyć kompleksowy obraz działań komunikacyjnych firmy w mediach. Przeanalizowaliśmy dotychczasowe zapytania klientów dotyczące pogłębionych analiz komunikacji i na tej podstawie zdefiniowaliśmy zakres prac dla poszczególnych rodzajów raportów. Uwzględniliśmy zarówno potrzeby klientów, którzy oczekują prostego podsumowania swej komunikacji w mediach, jak również klientów, którzy chcą zweryfikować ją w sposób złożony i jednocześnie uzyskać rekomendacje, w jakich obszarach czy kanałach powinni ją zoptymalizować” - mówi Mariusz Jabłoński, dyrektor sprzedaży Newspoint.

Zmiany wynikają z rosnącego zainteresowania klientów usługą raportów i analiz. W roku 2012 roku Newspoint zrealizował prawie dwukrotnie więcej raportów niż 2011. Najczęściej zamawiane przez klientów raporty dotyczą podsumowania komunikacji marek, porównania marki z markami konkurencyjnymi, jednak nie brakuje też raportów na temat brandingu pracodawcy, jakości produktu czy obsługi klienta.

Źródło: NetSprint.pl

Dodatkowe informacje:

Raporty Newspoint, wprowadzone na rynek w 2009 roku, to pogłębione analizy medialne materiałów pochodzących z internetu - portali i social media. W badaniach wykorzystywane są dane pochodzące z narzędzia Newspoint. Obecnie narzędzie monitoruje 35 tys. źródeł z portali polskojęzycznych a także niemal 3 mln źródeł polskojęzycznych social media. Mogą być one dodatkowo rozszerzone o analizy tekstów prasowych oraz materiałów audio i wideo pochodzących z monitoringu RTV. Analiza jest przygotowywana z wykorzystaniem metody analizy treści, zarówno ilościowej i jakościowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764