logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Newsroom – wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News

  PR 16.05.2019, przeczytano 230 razy
Tomasz Machała - gospodarz programu

Tomasz Machała w #Newsroomie zajrzy za kulisy polskiej polityki i podejmie najgorętsze tematy społeczne. Wspólny program WP i Polsat News będzie nadawany na żywo ze studia Wirtualnej Polski. Premiera w niedzielę, 19 maja o 18:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newsroom-%E2%80%93-wspolny-program-wirtualnej-polski-i-polsat-news,382475,artykul.html

#Newsroom składa się z dwóch części. Pierwsza to rozmowa z bohaterem najważniejszego wydarzenia tygodnia, w drugiej dwóch komentatorów podejmie najciekawsze tematy. Widzowie #Newsroomu zobaczą również kulisy polskiej polityki z dużą dozą ironii i dowcipu.

– We wspólnym programie łączymy siły dwóch potężnych zespołów redakcyjnych i dwie wielkie marki mediowe. Dla mnie jest to powrót po 7 latach, na stałe, na antenę telewizji. Dla Wirtualnej Polski świetna okazja pokazania naszych dziennikarzy i tematów. W #Newsroomie będziemy odpowiadać na pytanie: Czym żyje Polska. Od teraz nowy tydzień zaczyna się w niedzielę – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego oraz gospodarz programu.

– Niedziela to idealny dzień na podsumowania i przygotowanie do nowego tygodnia. W programie na żywo, który Polsat News przygotowuje wspólnie z redakcją Wirtualnej Polski widzowie dowiedzą się jakie były najważniejsze wydarzenia mijającego tygodnia, ale nie zabraknie też miejsca na pytania z przymrużeniem oka i wieści o tym, czym żyje w ostatnim czasie Internet. Cieszymy się również, że na antenie Polsat News ponownie zagości Tomasz Machała, wcześniej przez lata związany z naszą redakcją – mówi Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki w Telewizji Polsat.

Premiera pierwszego odcinka #Newsroomu na stronie głównej WP oraz w Polsat News już w najbliższą niedzielę, 19 maja o godz. 18:00. Program w całości produkuje zespół WP, będzie nadawany na żywo ze studia telewizyjnego Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków...
Biuro Reklamy TVP wspiera mały biznes
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej stworzyło specjalną ofertę „Wspieramy Mały Biznes” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta obejmuje emisję kompletnej, crossmediowej kampanii za 3999 zł netto, przy minimalnych formalnościach.
W nowej rzeczywistości szukamy najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Dlatego startujemy z komunikacją od bp Polska na kanale LinkedIn. Po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzimy nasze zaangażowanie w...
Cykl „Historie sportowe” jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Newsweeka oraz obchodzącego wkrótce 100. urodziny Przeglądu Sportowego. Na Newsweek.pl pojawi się kilkadziesiąt reportaży przygotowanych przez dziennikarzy obydwu redakcji: o kulisach wielkich pojedynków, niedokończonych rywalizacjach, byłych i obecnych mistrzach czy życiu prywatnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764