logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Newsroom – wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News

  PR 16.05.2019, przeczytano 165 razy
Tomasz Machała - gospodarz programu

Tomasz Machała w #Newsroomie zajrzy za kulisy polskiej polityki i podejmie najgorętsze tematy społeczne. Wspólny program WP i Polsat News będzie nadawany na żywo ze studia Wirtualnej Polski. Premiera w niedzielę, 19 maja o 18:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newsroom-%E2%80%93-wspolny-program-wirtualnej-polski-i-polsat-news,382475,artykul.html

#Newsroom składa się z dwóch części. Pierwsza to rozmowa z bohaterem najważniejszego wydarzenia tygodnia, w drugiej dwóch komentatorów podejmie najciekawsze tematy. Widzowie #Newsroomu zobaczą również kulisy polskiej polityki z dużą dozą ironii i dowcipu.

– We wspólnym programie łączymy siły dwóch potężnych zespołów redakcyjnych i dwie wielkie marki mediowe. Dla mnie jest to powrót po 7 latach, na stałe, na antenę telewizji. Dla Wirtualnej Polski świetna okazja pokazania naszych dziennikarzy i tematów. W #Newsroomie będziemy odpowiadać na pytanie: Czym żyje Polska. Od teraz nowy tydzień zaczyna się w niedzielę – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego oraz gospodarz programu.

– Niedziela to idealny dzień na podsumowania i przygotowanie do nowego tygodnia. W programie na żywo, który Polsat News przygotowuje wspólnie z redakcją Wirtualnej Polski widzowie dowiedzą się jakie były najważniejsze wydarzenia mijającego tygodnia, ale nie zabraknie też miejsca na pytania z przymrużeniem oka i wieści o tym, czym żyje w ostatnim czasie Internet. Cieszymy się również, że na antenie Polsat News ponownie zagości Tomasz Machała, wcześniej przez lata związany z naszą redakcją – mówi Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki w Telewizji Polsat.

Premiera pierwszego odcinka #Newsroomu na stronie głównej WP oraz w Polsat News już w najbliższą niedzielę, 19 maja o godz. 18:00. Program w całości produkuje zespół WP, będzie nadawany na żywo ze studia telewizyjnego Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764