logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newsweek uderza w rząd - i poprawia sprzedaż

  PR 21.01.2016, przeczytano 615 razy

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w listopadzie ub. roku o ponad 12 proc. r/r wzrosła sprzedaż "Newsweek Polska", który rozszedł się w nakładzie blisko 125 tys. egzemplarzy. Wzrost sprzedaży odnotował tygodnik "W sieci" oraz "Tygodnik Do Rzeczy". Liderem zestawienia pozostaje "Tygodnik Angora" publikujący wybrane artykuły z polskich i światowych gazet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newsweek-uderza-w-rzad---i-poprawia-sprzedaz,27161,artykul.html

Wszystie cztery listopadowe okładki tygodnika kierowanego przez redaktora Tomasza Lisa nawiązywały do krytyki polityki prowadzonej przez Prawo i Sprawiedliwość, rzadu Beaty Szydło czy prezydenta RP Andrzeja Dudy. Pierwsza listopadowa okładka przedstawiała nekrolog III RP, który był nawiązaniem do wyniku wyborów parlamentarnych wygranych przez partię Jarosława Kaczynskiego, która samodzielnie stworzyła rząd. Kolejne okładni "Newsweeka" dotyczyły m.in. szefa MON Antoniego Macierewicza czy decyzji podejmowanych przez prezydenta Dudę.

Na przeciwległym biegunie znalazł się "Wprost". Tygodnik pod kierownictwem Tomasza Wróblewskiego w listopadzie 2015 roku sprzedał nieco ponad 30 tys. egzemplarzy, co oznacza utrzymanie niekorzystnego trendu i spadek w porównaniu do listopada 2014 roku o ponad 26 proc. Bez większych zmian prezentuje się sprzedaż "Gazety Polskiej".

Sprzedaż tygodników ogólnopolskich w listopadzie 2015 (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy):

  • Tygodnik Angora 285,520 egz.
  • Gość Niedzielny 131,505 egz.
  • Newsweek Polska 124,644 egz.
  • Polityka 112,644 egz
  • W sieci 77,260 egz.
  • Tygodnik Do Rzeczy 56,450 egz.
  • Gazeta Polska 36,710 egz.
  • Wprost 30,425 egz.
  • Tygodnik Powszechny 18,657 egz.
  • Przegląd 16,546 egz.


Bartłomiej Kawalec

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764