logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newsweek Wpunkt - aplikacja mobilna Newsweek Polska

  PR 05.04.2016, przeczytano 992 razy
ilustracjastrzałka

Newsweek wPunkt” to pierwszy na polskim rynku inteligentny przewodnik po wydarzeniach nadchodzącego dnia. Codziennie rano użytkownicy otrzymają około 6-10 unikalnych i dostępnych tylko w aplikacji  tekstów, przygotowanych specjalnie przez redakcję Newsweeka. Publikowane treści pozwolą zacząć dzień od porcji najważniejszych informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newsweek-wpunkt---aplikacja-mobilna-newsweek-polska,28052,artykul.html

Newsweek wPunkt to odpowiedź na oczekiwania użytkowników, którzy uzbrojeni w smartfony poszukują dostępu do rzetelnych i łatwo dostępnych informacji. Aplikacja to doskonałe uzupełnienie oferty produktowej i reklamowej marki Newsweek i wzmocnienie naszej pozycji  w dynamicznie rozwijającym się kanale mobilnym. Jestem przekonany, że użyteczność aplikacji oraz unikalne treści będą narzędziem do budowania lojalności z marką, a nowy produkt pozwoli dotrzeć z naszą ofertą do młodszego czytelnika. – mówi Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką Newsweek Polska.

Treści

W aplikacji „Newsweek wPunkt” użytkownicy będą mogli znaleźć najważniejsze i najciekawsze informacje z kategorii: Trendy, Polityka, Świat, Nauka, Opinie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Historia i Technologia. Udostępniane informacje będą wzbogacane o wysokiej jakości infografiki, zdjęcia i klipy video, opatrzone napisami i komentarzami redakcji.

Prezentowane w aplikacji informacje będą miały krótką, esencjonalną formę, tak aby w wygodny i przystępny dla użytkownika sposób poinformować o tym, co najważniejsze. Interaktywny i krótki charakter prezentowanych treści ma przyciągnąć do aplikacji osoby młode, które coraz częściej oczekują od wydawców prezentacji tematów w skondensowany sposób. 

W aplikacji wPunkt informujemy o tym, co ważne i co dopiero nastąpi – to odróżnia nas od aplikacji newsowych dostępnych na rynku, które w większości koncentrują się na tym, co już się wydarzyło – mówi Maciej Gajek, Wydawca aplikacji. Treści szyjemy na miarę, bezpośrednio dla naszego czytelnika, korzystając z wiedzy oraz doświadczenia całej redakcji Newsweeka. Śledząc na bieżąco najważniejsze tematy doskonale wiemy, jakie treści są dla czytelnika interesujące oraz o czym powinien wiedzieć. – dodaje Maciej Gajek.
 

O aplikacji

Obsługa aplikacji jest zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi trendami i najnowszymi wytycznymi UX. Zawartość to artykuły tekstowe, wzbogacone o galerie foto i materiały video oraz materiały interaktywne tj. mapy Google. Aplikacja aktualizuje się w tle, wysyła powiadomienia i korzysta z trybu offline, co pozwoli na czytanie treści z ostatnich pięciu dni, nawet bez dostępu do internetu.

Dla dociekliwych użytkowników, którzy zapoznali się ze wszystkimi artykułami z dnia, przygotowaliśmy niespodziankę: „kartkę z kalendarza”, gdzie znajdą się informacje historyczne na temat wydarzeń z przeszłości.

W aplikacji będą obecne formaty reklamowe, z naciskiem na przyjazną czytelnikowi reklamę natywną. Zawsze będą to treści przygotowane przez redakcję Newsweeka, kontekstowe i ciekawe dla użytkownika.

Aplikacja jest darmowa, można ją pobrać w AppStore oraz Google Play.

Źródło: Newsweek

www.newsweek.pl/wpunkt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Super, że coraz więcej gazet ma swoją aplikacje

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764