logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newsweek.pl z nowym cyklem „Historie sportowe”

  PR 06.07.2020, przeczytano 393 razy

Cykl „Historie sportowe” jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Newsweeka oraz obchodzącego wkrótce 100. urodziny Przeglądu Sportowego. Na Newsweek.pl pojawi się kilkadziesiąt reportaży przygotowanych przez dziennikarzy obydwu redakcji: o kulisach wielkich pojedynków, niedokończonych rywalizacjach, byłych i obecnych mistrzach czy życiu prywatnym współczesnych gwiazd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newsweek.pl-z-nowym-cyklem-_historie-sportowe_,387674,artykul.html

– To miało być lato marzeń dla kibiców – piłkarskie Euro na przełomie czerwca i lipca, Igrzyska Olimpijskie we wrześniu. Miało, bo pandemia koronawirusa skasowała obie wielkie imprezy. Tyle, że sport to nie tylko relacje live i almanach wyników. To także, a może przede wszystkim opowieść o poświęceniu, motywacji, drodze na szczyt, ale też upadkach, niedokończonych wyścigach, bólu, zapomnianych bohaterach – słowem o ludziach, którzy tworzą sportową legendę. I właśnie o nich chcemy opowiedzieć w cyklu „Historie sportowe” – mówi Marcin Marczak, z-ca redaktora naczelnego Newsweek.pl.

Wszystkie teksty będzie można znaleźć na specjalnej podstronie, w social mediach Newsweeka i Przeglądu Sportowego, a każdy piątek rano trzy nowe teksty z cyklu pojawią się także na stronie głównej Newsweek.pl

Dostęp do treści gwarantuje subskrypcja Newsweeka, w ramach której subskrybenci otrzymują nielimitowany dostęp do wszystkich treści Newsweek.pl, tygodnika Newsweek Polska, magazynów Newsweek Historia, Slow, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling, archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764