logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newsy TVN zamknęły drugi kwartał świetnymi wynikami

  PR 08.07.2022, przeczytano 373 razy
ilustracja

W czerwcu stacja TVN24 była liderem wśród kanałów informacyjnych. W grupie widzów 16-49 lat osiągnęła udział w widowni na poziomie 3,2 proc. co dało jej pierwsze miejsce w zestawieniu. W grupie ogólnej udział wynosił 5,4 proc. i również zagwarantował stacji pozycję lidera. Portal tvn24.pl w czerwcu miał blisko 10 mln realnych użytkowników i utrzymał pierwszą pozycję wśród portali informacyjnych należących do stacji telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newsy-tvn-zamknely-drugi-kwartal-swietnymi-wynikami,396520,artykul.html

Kwartał ze świetnymi wynikami

TVN24 osiągała rekordowe udziały w kwietniu i maju względem analogicznych okresów we wcześniejszych latach. W maju kanał TVN24 był najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w każdej kategorii. W grupie ogólnej osiągnięto wynik 5,5 proc., który był najlepszym majowym wynikiem w historii stacji. Portal TVN24.pl w maju miał 9 milionów realnych użytkowników.

Stacja TVN24 w czerwcu utrzymała pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych zarówno w grupie komercyjnej, jak i ogólnej. Udział w widowni wynosił SHR: 3,2 proc. w grupie widzów 16-49 lat i SHR: 5,4 proc. w grupie ogólnej 4+. To najlepszy czerwcowy wynik w historii stacji. Portal tvn24.pl w tym samym miesiącu miał blisko 10 milionów realnych użytkowników.

Na uwagę zasługują wyniki “Superwizjera” TVN, który swoją premierową emisję ma w każdą sobotę o 20:00 na antenie TVN24 i we wtorki o 23:30 w TVN. Spośród wszystkich odcinków od kwietnia do końca czerwca w TVN24 najlepiej obejrzało się wydanie z 16 kwietnia 2022 roku z reportażem “Pierścień wokół Kijowa. Ukraina albo śmierć” program ten obejrzało blisko 700 tysięcy widzów z grupy 4+, co dało 5,4 proc. udziału w widowni. Cały cykl dokumentów Michała Przedlackiego, pokazujący życie i walkę Ukraińców spotkały się z dużym zainteresowaniem zarówno w tradycyjnej telewizji, jak i na platformie TVN24GO, która odnotowała wyraźny wzrost subskrypcji.

Na zaufanie widzów do TVN jako źródła informacji m.in. o sytuacji za wschodnią granicą Polski wpłynęło zaangażowanie całego zespołu. Nie bez znaczenia była obecność reporterów na miejscu m.in. Wojciecha Bojanowskiego, Katarzyny Górniak, Konrada Borusiewicza, Pawła Szota, Jacka Tacika, Andrzeja Zauchy, Artura Molędy, Radomira Czarneckiego, Tomasza Kanika do tego zapraszanie do programów ukraińskich dziennikarzy czy rozmowy z najważniejszymi ukraińskimi politykami.

TVN, TVN24 i tvn24.pl na czele najpopularniejszych źródeł informacji w Polsce wg Reuters Institute

Wpływ rosyjskiej inwazji na Ukrainę na wzrost zainteresowania informacjami w Polsce opisał w czerwcu Reuters Institute w raporcie “Digital News Report”. Jak podał Reuters Institute, TVN (w tym TVN24) znalazł się w Polsce na czele zestawienia, jeśli chodzi o zasięg poszczególnych nadawców w mediach tradycyjnych (telewizja, radio, prasa) - 40 procent badanych przyznało, że przynajmniej raz w tygodniu ogląda nasze stacje, a 32 procent - przynajmniej trzy dni w tygodniu.

Według Reuters Institute wśród mediów internetowych portal tvn24.pl znalazł się na trzecim miejscu - dla 27 procent badanych jest źródłem informacji przynajmniej raz w ciągu tygodnia, a dla 17 procent - przynajmniej trzy razy w tygodniu.

Raport jest cykliczną publikacją Instytutu Reutera działającego na Uniwersytecie w Oxfordzie. Opisuje zmiany na rynku mediów w 46 krajach, które zaszły w ciągu ostatniego roku.

Nagrody dla newsów TVN

W ostatnim czasie dziennikarze z pionu informacji TVN otrzymali za swoje materiały liczne nagrody. Tylko ostatni miesiąc przyniósł naszym dziennikarzom wyróżnienia takie jak nagroda 75 lat misji Jana Karskiego dla dziennikarza “Superwizjera” TVN Michała Przedlackiego. Reporter otrzymał też prestiżową nagrodę Trophee Argent na festiwalu Deauville Green Awards we Francji, w kategorii filmy dokumentalne - akcje humanitarne i solidarność za swój cykl dwóch reportaży „Pierwsza linia frontu. Ucieczka z Irpienia” i “Obrońcy Charkowa”. Nagrodę na tym festiwalu otrzymała też Magdalena Raczkowska-Kazek za swój reportaż “Droga do życia” opowiadający o trzech rodzinach i trzech perspektywach matek, których córki z zespołem Downa są dorosłe. Reporterka "Czarno na białym" Katarzyna Lazzeri otrzymała w Padwie specjalne wyróżnienie jury na River Film Festival za swój materiał "Podlasie: granica światów".

Wielkim sukcesem dla redakcji TVN i TVN24 okazał się World Media Festivals 2022, podczas którego wręczono łącznie 15 nagród dla TVN Warner Bros. Discovery. W ręce dziennikarzy i producentów grupy trafiło 8 złotych i 7 srebrnych statuetek, w tym nagroda główna “The intermedia-globe Grand Award”, którą otrzymał Michał Przedlacki.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764