Na ceremonii rozdania nagród AMEC Awards 2017 w Bangkoku, przedstawiciele Newton Media odebrali złotą nagrodę za najlepsze badanie dla biznesu oraz brąz za najlepsze wykorzystanie zintegrowanego pomiaru komunikacji. Tym samym, NEWTON Media „obroniło” tytuł z ubiegłego roku w kategorii B2B, za audyt mediów dla Tesco. Ta prestiżowa nagroda jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez NEWTON Media.
Nowa usługa analityczna - audyt medialny - łączy analizę zawartości mediów i badanie wypowiedzi dziennikarzy. Pomaga ona zidentyfikować ich konkretne oczekiwania, precyzyjniej kierować komunikacją w biznesie, a tym samym poprawić jej skuteczność. Zwycięski projekt został przeprowadzony dla Tesco w 2016 roku, które wykorzystało tę usługę w swojej strategii komunikacji.
Ján Kondáš, szef komunikacji korporacyjnej w Tesco: - Od wielu lat współpracujemy z NEWTON Media, dlatego to im powierzyliśmy audyt naszych działań komunikacyjnych. Wyniki przeprowadzonej analizy skłoniły nas do wprowadzenia zmian w dotychczasowych działaniach, aby pełniej odzwierciedlały potrzeby przedsiębiorstwa. Audyt pozwolił również na zidentyfikowanie nowych trendów w komunikacji, dlatego też zamierzamy powtórzyć badanie również w tym roku.
- Nagrody AMEC pozwalają nam zmierzyć się z naszą konkurencją na arenie międzynarodowej. Tym bardziej niezwykle się cieszę, że zdobyliśmy aż dwie nagrody w tym prestiżowym konkursie. Potwierdza to naszą pozycję w czołówce branży Media Intelligence – komentował po ceremonii rozdania nagród, Petr Herian, Prezes NEWTON Media Group.
Grupa NEWTON Media www.newtonmedia.eu.
Źródło: NEWTON Media