logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newton Media wygrało w dwóch kategoriach na Amec Awards 2017

  PR 23.05.2017, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

Na ceremonii rozdania nagród AMEC Awards 2017 w Bangkoku, przedstawiciele Newton Media odebrali złotą nagrodę za najlepsze badanie dla biznesu oraz brąz za najlepsze wykorzystanie  zintegrowanego pomiaru komunikacji. Tym samym, NEWTON Media „obroniło” tytuł z ubiegłego roku w kategorii B2B, za audyt mediów dla Tesco. Ta prestiżowa nagroda jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez NEWTON Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newton-media-wygralo-w-dwoch-kategoriach-na-amec-awards-2017,32574,artykul.html

Nowa usługa analityczna - audyt medialny - łączy analizę zawartości mediów i badanie wypowiedzi dziennikarzy. Pomaga ona zidentyfikować ich konkretne oczekiwania, precyzyjniej kierować komunikacją w biznesie, a tym samym poprawić jej skuteczność. Zwycięski projekt został przeprowadzony dla Tesco w 2016 roku, które wykorzystało tę usługę w swojej strategii komunikacji.

Ján Kondáš, szef komunikacji korporacyjnej w Tesco: - Od wielu lat współpracujemy z NEWTON Media, dlatego to im powierzyliśmy audyt naszych działań komunikacyjnych. Wyniki przeprowadzonej analizy skłoniły nas do wprowadzenia zmian w dotychczasowych działaniach, aby pełniej odzwierciedlały potrzeby przedsiębiorstwa. Audyt pozwolił również na zidentyfikowanie nowych trendów w komunikacji, dlatego też zamierzamy powtórzyć badanie również w tym roku.

- Nagrody AMEC pozwalają nam zmierzyć się z naszą konkurencją na arenie międzynarodowej. Tym bardziej niezwykle się cieszę, że zdobyliśmy aż dwie nagrody w tym prestiżowym konkursie. Potwierdza to naszą pozycję w czołówce branży Media Intelligence –
komentował po ceremonii rozdania nagród, Petr Herian, Prezes NEWTON Media Group.

Grupa NEWTON Media www.newtonmedia.eu.

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764