logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newton PL i Netsprint.pl razem monitorują media

  PR 03.08.2007, przeczytano 997 razy

NEWTON PL i NetSprint.pl rozpoczynają współpracę w zakresie monitoringu mediów. Firmy wzajemnie włączają do swoich ofert produkty i usługi świadczone przez partnera. Celem współpracy jest stworzenie najbardziej kompleksowej oferty monitoringu prasy i Internetu na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newton-pl-i-netsprint.pl-razem-monitoruja-media,5918,artykul.html

Firmy będą wspólnie oferować monitoring Internetu, obejmujący 800 serwisów internetowych i blogów oraz monitoring prasy obejmujący ponad 400 tytułów. W ramach umowy zawartej przez NEWTON PL i NetSprint.pl, już wkrótce klienci obu firm będą korzystać z jednego panelu monitorowania, co pozwoli im znacznie zaoszczędzić czas poświęcany na zarządzanie swoim wizerunkiem w mediach.

„Internet staje się dla naszych klientów coraz ważniejszym źródłem informacji. Doceniają oni już nie tylko jego szybkość, ale również zawartość merytoryczną, zwłaszcza specjalistycznych serwisów” – mówi Ireneusz Bera, dyrektor NEWTON PL. „Uzupełnienie oferowanego przez nas monitoringu prasy o sprawny i precyzyjny monitoring Internetu jest naszą odpowiedzią na coraz wyższe wymagania, które stawia przed nami rynek. Jestem przekonany, że integracja usługi z NetSprintem dostarczy naszym klientom wiele powodów do satysfakcji” – dodaje Ireneusz Bera.

„Cieszy nas nawiązanie współpracy z firmą NEWTON. Dzięki temu, nasze firmy mogą oferować swoim klientom kompleksowe narzędzie monitorujące najważniejsze z ich punktu widzenia media w Polsce i jednocześnie zachowują bardzo ważną dla jakości usług specjalizację. Dostęp do wszystkich informacji na temat sygnałów płynących z rynku pozwoli nie tylko lepiej planować działania marketingowe i public relations, ale również precyzyjnie mierzyć ich efekty” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.

NewsPoint to system monitoringu komunikacji w Internecie, przygotowany przez firmę NetSprint.pl, który zapewnia ilościową i jakościową analizę informacji w przejrzystej formie. Dzięki unikalnej technologii ogranicza do minimum ryzyko pominięcia informacji dotyczącej klienta lub jego konkurentów. Użytkownik NewsPoint otrzymuje dostęp online do panelu złożonego z inteligentnej wyszukiwarki, modułu statystyk i analizy mediów, archiwum publikacji oraz narzędzi dostarczania informacji na adres e-mail, bądź bezpośrednio na własną witrynę internetową.

NEWTON PL jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim. W Polsce podstawową usługą jest szybki, indywidualny i dokładny monitoring prasy. Wyszukane informacje przesyłane są bezpośrednio do skrzynek mailowych bądź umieszczone na specjalnie utworzonej platformie internetowej. Znalezione teksty dostarczane są w identycznym brzmieniu jak w wersji drukowanej. NEWTON PL oferuje również inne usługi związane z monitoringiem. Usługą o wyższej wartości informacyjnej są analizy medialne. Tworzone są w oparciu o monitoring mediów z uwzględnieniem wybranego okresu. Pomagają określić stosunek mediów do określonego zagadnienia. Raport przedstawia analizy jakościowe i ilościowe uzupełnione o wykresy i tabele ilustracyjne. NEWTON PL od momentu wejścia na rynek Polski współpracuje z wydawcami prasy. Dokłada wszelkich starań aby, działać z obopólną satysfakcją i pełnym poszanowaniem praw autorskich do publikowanych materiałów prasowych.

Źródło: NetSprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764