logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nexen Tire: Drugi spot reklamowy na kanale Eurosport

  PR 04.11.2016, przeczytano 764 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nexen Tire zaprezentuje nowy spot telewizyjny w 54 europejskich krajach na kanale Eurosport. Ma nadzieję na poprawę wizerunku korporacyjnego i podniesienie świadomości marki przez działania marketingowe związane ze sportem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nexen-tire%3A-drugi-spot-reklamowy-na-kanale-eurosport,30444,artykul.html

Kierując się zamiarem umocnienia wizerunku na świecie i podniesienia świadomości marki zwłaszcza na rynku europejskim firma Nexen Tire zaprezentuje nową, drugą już reklamę telewizyjną w Europie na kanale Eurosport. Eurosport jest najważniejszym kanałem sportowym w Europie i obejmuje Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosport 2 NEE. Pierwszy spot reklamowy zadebiutował na kanale w roku 2015.

Celem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie młodego i dynamicznego wizerunku marki Nexen Tire oraz cech produktów zimowych firmy, nawiązując do wydarzeń na scenie sportów zimowych. Nowy 30-sekundowy spot ma zostać opublikowany podczas transmisji sportów zimowych w 54 europejskich krajach i będzie wyświetlany od listopada do marca przyszłego roku. Sześciosekundowa, skrócona wersja spotu zawita na bilbordach w tym samym okresie.

Po raz kolejny Nexen Tire wykorzysta okazję do podniesienia świadomości marki z wykorzystaniem naszej niezrównanej jakości i wydajności w reklamie telewizyjnej nakierowanej na klientów w całej Europie - skomentował przedstawiciel firmy Nexen Tire. - Poza kampanią reklamową na kanale Eurosport będziemy nadal prowadzić działania marketingowe nawiązujące do sportu w pozostałych zakątkach świata - dodał przedstawiciel.

We wrześniu tego roku firma Nexen Tire stała się oficjalnym dostawcą opon OE N'FERA RU1 w samochodach Porsche Cayenne. W związku z tak ważnym i będącym powodem do dumy wydarzeniem firma Nexen Tire zasponsorowała sześciosekundową reklamę bilbordową w trakcie odbywającego się od 21 do 31 października wydarzenia Porsche Super Cup transmitowanego przez Eurosport.

Poza dostarczaniem opon OE do Porsche Cayenne firma Nexen Tire jest także dostawcą opon OE na potrzeby firm Hyundai Motor Company, Kia Motors, Ssangyong Motor, Chevrolet, Volkswagen, Fiat Chrysler Automobiles, Automobile Dacia, Renault, SEAT, Mitsubishi Motors, Suzuki Motor Corporation, SKODA Auto i innych marek.

Firma Nexen Tire dalej dąży do rozpowszechnienia wizerunku marki na całym świecie poprzez szereg różnorodnych działań marketingowych związanych ze sportem, tym samym podnosząc świadomość i wartość marki. Poza statusem oficjalnego partnera klubu piłkarskiego Manchester City należącego do Premier League oraz kontraktem reklamowym z włoską ligą Serie A szerokie portfolio działań marketingowych firmy związanych ze sportem obejmuje także współpracę z trzema liczącymi się drużynami baseballowymi ze Stanów Zjednoczonych, zespołem BK Mlada Boleslav należącym do pierwszej ligi hokejowej w Czechach oraz zespołem Chiefs z ligi rugby w Nowej Zelandii.


Źródło: Nexen Tire

www.nexentire.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764