logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Next Film z 54 proc. udziałem w widowni polskich filmów

  PR 30.04.2017, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

Od początku 2017 roku polskie filmy obejrzało w kinach już niemal 5 mln widzów (dokładnie 4 958 379 osób). Aż 54% tej widowni (2 681 120 osób) to widzowie filmów dystrybuowanych przez NEXT FILM: "Sztuki kochania. Historii Michaliny Wisłockiej", "Po prostu przyjaźń" i "Pokotu". Królową box office'u pozostaje Michalina Wisłocka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/next-film-z-54-proc.-udzialem-w-widowni-polskich-filmow,32315,artykul.html

„Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” (reż. Maria Sadowska), z wynikiem 1 783 363 widzów, jest najchętniej oglądaną przez Polaków produkcją tego roku. Natomiast „Po prostu przyjaźń” (reż. Filip Zylber), z wynikiem 637 421 widzów, jest na trzeciej pozycji wśród polskich filmów. Nagrodzony Srebrnym Niedźwiedziem na Berlinale „Pokot” (reż. Agnieszka Holland) zgromadził 260 336 widzów*.

NEXT FILM działa na rynku filmowym od 5 lat, zajmuje się dystrybucją przede wszystkim polskich filmów. Spółka była dotychczas dystrybutorem filmów takich jak, m.in.: „Drogówka” (reż. Wojciech Smarzowski), „Bogowie” (reż. Łukasz Palkowski), czy „Excentrycy, czyli po słonecznej stronie ulicy” (reż. Janusz Majewski).

NEXT FILM  wprowadza na ekrany kin także tytuły zagraniczne – w 2016 r. były to debiut reżyserski Natalie Portman „Opowieść o miłości i mroku" oraz „Tajemnice Manhattanu" z Adrienem Brodym w roli głównej.

Kolejnym tytułem, który NEXT FILM wprowadzi do kin w 2017 roku, będzie film przygodowy „Tarapaty” (reż. Marta Karwowska).

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* źródło: Boxoffice.pl, dane na dzień 23 kwietnia 2017 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764