logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Next Step - Okk! design wraca po przerwie! Relacja z 18. edycji

  PR 27.09.2021, przeczytano 448 razy
ilustracjastrzałka

Za nami 18. edycja OKK! design – cyklu spotkań zrzeszających architektów, projektantów, wielbicieli designu, dziennikarzy i najlepsze marki wnętrzarskie. Tym razem goście zgromadzeni w industrialnej przestrzeni MYSIA 3 wzięli udział w premierze najnowszej kolekcji podłóg BARLINEK NEXT STEP, wysłuchali inspirujących wystąpień znakomitych gości specjalnych: Szymona Hanczara, Przemo Łukasika, Tomka i Gosi Rygalik, a także poznali trendy z tegorocznych targów w Mediolanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/next-step---okk%21-design-wraca-po-przerwie%21-relacja-z-18.-edycji,393149,artykul.html

20. września, po raz pierwszy po długiej przerwie spowodowanej pandemią, w przestrzeni konferencyjnej MYSIA 3 odbyło się kolejna, 18 już edycja OKK! design. Gości powitały Olga Kisiel-Konopka, pomysłodawczyni spotkań, właścicielka agencji OKK! PR oraz Dorota Karbowska-Zawadzka – Dyrektor Marketingu Barlinek.

Nowość od Barlinka

Współorganizatorem spotkania był producent wysokiej jakości podłóg – firma Barlinek, która zaprezentowała gościom swoją najnowszą kolekcję NEXT STEP. W jej skład wchodzą wodoodporne podłogi hybrydowe, o których opowiedział Robert Kupczewski, Senior Product Manager oraz podłogi winylowe, które zaprezentował Przemysław Sołtysiak, Dyrektor Produktu. Widzowie poznali rewolucyjne cechy nowych produktów oraz sposobu montażu. Mieli ku temu okazję zarówno bezpośrednio po wystąpieniach, kiedy eksperci na gorąco odpowiadali na pytania publiczności, jak i podczas rozmów z przedstawicielami przy ekspozytorach z próbkami podłóg marki Barlinek.

Inspirująco o projektowaniu

Jak zwykle podczas spotkań OKK! design na scenie wystąpili znakomici goście specjalni. Pierwszy z nich, dr Szymon Hanczar, architekt wnętrz i projektant przedmiotu, właściciel biura hanczarstudio, wykładowca wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, przewrotnie zatytułował swoją prezentację „O tym jeszcze nie mówiłem…”. Opowiedział o projektach stoisk targowych (m.in. dla marki Barlinek) i przestrzeni biurowych, a także podzielił się z widzami pasją do majsterkowania, przybliżając ciekawe rozwiązania, które zastosował w swoich projektach mebli.

Następnie wystąpił Przemo Łukasik, założyciel autorskiej pracowni architektonicznej Medusa Group, który opowiadał o tym, że jest zwolennikiem projektowania dla konkretnych użytkowników, za którymi przychodzi kontekst danej realizacji. Jako jeden z przykładów, architekt zaprezentował BOLKO LOFT, który zaprojektował dla siebie i swojej rodziny w zaadaptowanym, poprzemysłowym budynku o nietypowej bryle, położonym na terenie kopalni Zakładów Górniczo-Hutniczych „Orzeł Biały” w Bytomiu.

Kolejnymi gośćmi specjalnymi 18. edycji OKK! design byli Tomek Rygalik, projektant, wykładowca, doktor sztuki, założyciel Studio Rygalik oraz Gosia Rygalik, projektantka działająca również w obszarze edukacji i kultury, którzy opowiedzieli o swojej pracy oraz najnowszej inicjatywie Design Nature – platformie dla kreatywnych twórców, organizacji i firm, dla których ważne są wartości takie jak holistyczne, zrównoważone projektowania, szacunek dla środowiska i natury i celebrowanie dobrego, świadomego życia. W te działania wpisuje się również marka Barlinka, która wspiera Studio Rygalik w tworzeniu kreatywnego campusu w otoczeniu natury, jakim są Sobole.

O Mediolanie słów kilka

Na scenie OKK! design wystąpiła także Anna Grużewska, redaktor naczelna magazynu Czas na Wnętrze, która zabrała widzów w podróż do Mediolanu i podzieliła się swoimi spostrzeżeniami na temat tegorocznej edycji targów Salone del Mobile – nietypowej z powodu pandemii. Opowiedziała o ciekawych stoiskach i wystawach oraz przybliżyła gościom OKK! design zaobserwowane u topowych marek trendy. Zadała też ważne pytania o zasadność działań i przesłanie producentów wyposażenia w kontekście ekologii i troski o środowisko naturalne, a także nowej, postcovidowej rzeczywistości.

W dobrej atmosferze

Tradycyjnie, na zakończenie pełnego ciekawych i inspirujących wykładów spotkania, odbył się konkurs dla uczestników – nagrodami były upominki od organizatorów i partnerów spotkania.

Za stylizację przestrzeni MYSIA 3 odpowiadała stylistka Patrycja Sapiełkin-Strupiechowska, która przy pomocy mebli i roślin od partnerów wydarzenia – marki BoConcept i firmy Serwis Kwiatowy – wykreowała przyjemną atmosferę, sprzyjającą rozmowom kuluarowym. O podniebienia gości zadbały La Cateria oraz cukiernia Sucre. Pragnienie uczestników OKK! design ugasiły napoje On Lemon oraz kawa serwowana przez baristów palarni KawePale. Spotkanie uwieczniła fotograf Lidia Skuza.

Źródło: OKK! PR

www.okkpr.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy: OKK! PR i Barlinek
Partnerzy: BoConcept, Sucre, Serwis Kwiatowy, On Lemon
Główny patron medialny: Elle Decoration
Patroni medialni: Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Urządzamy.pl, Architektura i Biznes, Weranda, Design Alive, WhiteMAD, MAGAZIF, Foorni.pl, Designteka.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764