logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Next.Gazeta.pl - Serwis o biznesie i technologiach

  PR 17.03.2016, przeczytano 1875 razy
ilustracjastrzałka

16 marca br. Gazeta.pl uruchomił serwis biznesowo-technologiczny Next. To projekt łączący unikalne autorskie treści wysokiej jakości z atrakcyjną i przystępną formą. Redaktorem naczelnym Next.Gazeta.pl jest Rafał Hirsch - jeden z z najbardziej cenionych dziennikarzy ekonomicznych w Polsce i najpopularniejszy dziennikarz biznesowy na polskim Twitterze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/next.gazeta.pl---serwis-o-biznesie-i-technologiach-,27866,artykul.html

Next.Gazeta.pl będzie opierał się na trzech sekcjach tematycznych - są nimi: "Biznes", "Technologie" i "Rozwój". "Biznes" to nie tylko najważniejsze wydarzenia ekonomiczne i ich kulisy oraz własne opinie, ale też wszystko to, co bliskie czytelnikom zainteresowanym biznesowym stylem życia - rankingi, tematy konsumenckie i ciekawe biznesowe historie sukcesów i porażek. "Technologie" to najnowsze gadżety i wszystko, co z nimi związane oraz historie i analizy dotyczące największych technologicznych marek na świecie - Facebooka, Google'a, Apple'a. Nie zabraknie także porównań i praktycznych porad. "Rozwój" to codzienna dawka przydatnych poradników dotyczących kariery, pracy, relacji ze współpracownikami, pracownikami i szefami.

Redaktorem naczelnym serwisu Next.Gazeta.pl jest Rafał Hirsch, który dołączył do zespołu Gazeta.pl w listopadzie 2015 r. Jako redaktor naczelny poprowadzi w serwisie swoją autorską sekcję, w której codziennie będzie pojawiał się nowy materiał prezentujący ciekawe biznesowe tematy z innej perspektywy. - Chcemy, aby Next przyciągał czytelników ciekawymi treściami dotyczącymi nowoczesnego, biznesowego i konsumenckiego stylu życia. Publikujemy oryginalnie ujęte newsy gospodarcze, porady dotyczące kariery i technologii, ale także proponujemy użytkownikom chwilę relaksu z inteligentną rozrywką. Next to coś więcej niż serwis, w którym można sprawdzić tylko kursy walut i wykresy giełdowe - mówi Rafał Hirsch , redaktor naczelny Next.Gazeta.pl.

Za sekcję technologiczną Next.Gazeta.pl odpowiada Kamil Mizera, który w styczniu br. dołączył do Gazeta.pl, a wcześniej pracował m.in. w serwisach Softonic.pl i Antyweb.pl. Wydawcą Next.Gazeta.pl jest Magdalena Biednik, która wcześniej zajmowała się biznesem w TVN24, o2.pl i Wp.pl.

- Światy biznesu i nowych technologii są fascynujące. Chcemy opowiadać o nich ciekawe i przydatne historie. Będziemy blisko tematów, którymi żyją czytelnicy i tam, gdzie szukają informacji - na Facebooku i Twitterze - mówi Magdalena Biednik, wydawca serwisu Next.Gazeta.pl.

Oprócz newsów, opinii i poradników na Next.Gazeta.pl będzie można znaleźć formaty znane z innych serwisów Gazeta.pl - m.in. nowoczesne wideo w formie WideoNewsów, skupione na tematyce biznesowo-technologicznej.

Next.Gazeta.pl to także rozbudowana oferta partnerska i reklamowa, m.in. stworzony na potrzeby serwisu format z obszaru content marketingu Brand Story, tworzony indywidualnie z każdym partnerem.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764