logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NG Interactive stworzy portal korporacyjny dla BPW Polska

  PR 10.01.2002, przeczytano 1219 razy

Next Generation Interactive i BPW Polska podpisały umowę, która przewiduje ukończenie prac nad zaawansowanym serwisem WWW do marca tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ng-interactive-stworzy-portal-korporacyjny-dla-bpw-polska,729,artykul.html

Portal będzie zawierał prezentację bardzo szerokiej gamy produktów BPW (ponad 450 rodzajów osi do samochodów ciężarowych i autobusów), jak również ofertę innych producentów, których dystrybutorem jest BPW Polska. W portalu dostępne będą również informacje prasowe, aktualności oraz dział poświęcony działalności publicznej BPW Polska i BPW Bergische Achsen KG (sponsoring sportów motorowych, działalność charytatywna).

Serwis zostanie wdrożony w oparciu o autorski system zarządzania treścią stworzony przez NG Interactive - NG Active Content.

BPW Polska to przedstawiciel w Polsce jednego z największych na świecie producentów osi do samochodów ciężarowych i autobusów na świecie. BPW Bergische Achsen KG produkuje ponad 250 000 osi rocznie, zatrudnia w Niemczech 3 500 pracowników, posiada 13 fabryk i jest obecne w 18 krajach. W czasie swojej 100-letniej historii wprowadziło 2 500 innowacji i posiada ponad 400 patentów na swoje wynalazki.

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). Klientami NG Interactive są m. in. Danfoss Polska, Budimex, Fortis Bank Polska, Unia Wolności, Dressta, Wydawnictwo Nowa Era.


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: NGInteractive

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma ogłasza współpracę z Joanną Jędrzejczyk
Do zespołu PUMA dołącza nowa ambasadorka. Marka, mając w swoim DNA wspieranie najlepszych sportowców, rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.
Acer podpisał umowę dystrybucyjną i sprzedażową z PrinterLogic, światowym liderem w dziedzinie druku opartego na technologii chmury. Celem współpracy jest zapewnienie usług zarządzania drukiem klientom biznesowym w regionie EMEA.
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Nowy rok, nowa tożsamość marki - Deepcool aktualizuje logo
Firma Deepcool, tworząca od ponad dwudziestu lat sprzęt dla entuzjastów PC i graczy, zaktualizowała składową swojej tożsamości marki. Od dziś producent legitymuje się nowym logo, które ma symbolizować ciągłą ewolucję organizacji, produktów i branży hardware.
Przytulne wnętrze w zgodzie z trendami – to temat kolejnego webinaru OKK! design
Przytulne wnętrza kojarzą nam się z ciepłą, miłą i przyjemną atmosferą. Czujemy się w nich swobodnie i niezobowiązująco – po prostu dobrze. Po jaką paletę środków może sięgnąć architekt, który chce stworzyć przytulne wnętrze? Dowiecie się tego podczas kolejnego webinaru OKK! design. Już 20 stycznia 2021 o godzinie 12.00 naszym ekspertem „od...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764